  • Data: 2010-01-12 13:37:10
    Temat: Re: regulacja pochylenia kola seicento
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie miala baba klopotu, dorobila sobie jeszcze jedna regulacje :-)
    >
    > To ci chyba bedzie wplywalo na ustawienie zbieznosci ?

    Zaleznosc jest taka:
    Wieksze pochylenie > wieksza zbieznoc. Do wartosci danego pochylenia
    oblicza sie zbieznosc
    Sejacz ma fabryczne ustawienia neutralne (zero z malymi odchylkami) wiec
    zbieznosc/rozbieznosc jest neutralna. Im wieksze pochylenie (negatyw)
    tym wieksza zbieznosc po to, aby w polaczaniu z wartoscia kata
    wyprzedzenia sworznia zwrotnicy opona opierala sie rowno cala
    powierzchnia na nawierzchni.
    To sa madrosci mojego geometry, czlowiek starszej daty. Jka mu na
    komputerach wyskoczyly wartosci kosmiczne (takie jak chcialem,
    pochylenie -2o) to nie namyslajac sie wzial papier, olowek, wszystko
    przeliczyl i ustawil tak, ze kopara mi opadla.

    MarcinJM