  • 1. Data: 2011-05-26 08:57:27
    Temat: regulacja gaźników - gdzie i kto
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Witam,
    czy ktoś się orientuje kto i gdzie (najlepiej we wschodnich okolicach
    Warszawy) może mi wyregulować gaźniki, tj łącznie z ustawieniem składu
    mieszanki i ew. doborem odpowiednich dysz?
    Jeśli to coś wniesie to moto Kawa kle 500. Wsadziłem w niego wydech
    bez katalizatora i mam wrażenie że za ubogo - tj w wyższych obrotach
    słabiutki, silnik mocno się grzeje a trochę lepiej ciągnie gdy mu
    włączę ssanie (no, to akurat oczywiste że jak dobrze ssie to i
    ciągnie, ale jednak wolał bym żeby ciągnął sam z siebie bez
    dodatkowego zachęcania)
    Dzięki

  • 2. Data: 2011-05-26 09:49:20
    Temat: Re: regulacja gaźników - gdzie i kto
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-26 10:57:27 +0200, nightwatch77 <r...@g...com> said:

> [...]
    > włączę ssanie (no, to akurat oczywiste że jak dobrze ssie to i
    > ciągnie, ale jednak wolał bym żeby ciągnął sam z siebie bez

    Na początek możesz sam mu pokręcić śrubą od regulacji składu mieszanki,
    aby się przekonać, czy zabawa z dyszami jest potrzebna. O ile w ogóle
    da się je do tego gaźnika dokupić.

    de Fresz

  • 3. Data: 2011-05-26 11:01:49
    Od: Daro W <d...@p...onet.pl>

    On 26 Maj, 10:57, nightwatch77 <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > włączę ssanie (no, to akurat oczywiste że jak dobrze ssie to i
    > ciągnie, ale jednak wolał bym żeby ciągnął sam z siebie bez

    Moze nie we wschodznich , ale polecam warsztat w michałowicach koło
    Wawy (Pruszków).
    byłem wczoraj i sa naorawde dobrzy , a niedrodzy.
    BTM Marek i Darek
    Michałowice k. Warszawy
    Spacerowa 12

  • 4. Data: 2011-05-26 11:34:14
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    On 26 Maj, 13:01, Daro W <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Wawy (Pruszków).
    > byłem wczoraj i sa naorawde dobrzy , a niedrodzy.

    dzieki

  • 5. Data: 2011-05-26 19:35:24
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nightwatch77" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    Witam,
    czy ktoś się orientuje kto i gdzie (najlepiej we wschodnich okolicach
    Warszawy)

    www.motogumy.pl

    Mińska 25

    MS