  • 1. Data: 2011-05-24 21:36:23
    Temat: Zaproszenie na 28.05 do szkoły PODSTAWOWEJ ( Sopot, Trójmiasto)
    Od: karher <k...@i...pl>

    W ubiegłym roku zwróciłam się do Was z podobną prośbą,
    którą pragnę złożyć pod rozważania i w tym roku.

    Jeszcze nie tak dawno podbijałam drogi jako pasażerka motocykla,
    a teraz już po studiach.... jestem młodą nauczycielką :)))
    I mam do Was wielką prośbę a zarazem zaproszenie !

    W sobotę 28.05 w godz. 10.00- 13.00 obchodzimy w mojej szkole
    uroczysty Dzień Dziecka
    połączony z festynem wiosennym.
    Chciałabym sprawić dzieciakom frajdę, przez pokazanie im motocykli z
    bliska.
    Tym bardziej że w szkole mamy spore grono 6 latków.

    Kiedyś sama (jako pasażer:)) uczestniczyłam w tego typu spotkaniach w
    szkołach, przedszkolach
    i widziałam jaką dzieciaki mają radochę :)

    Czy dalibyście się namówić na odwiedziny w mojej szkole ?

    Zapraszam na godzinę 11.00. W tym roku nie będziemy was męczyć
    wożeniem dzieci na motocyklach,
    ponieważ budują nam boisko szkolne i nie mamy pod szkołą warunków do
    jazdy.
    W konsultacji z dyrekcją zapraszam Was, abyście odwiedzili szkołę - na
    ile kto może.
    Kilka fotek, pogadanka z dzieciakami itp.
    Adres imprezy: SP1 im. Armii Krajowej w Sopocie, ul. Armii Krajowej
    50/54
    (wjazd bramą od ul. Armii Krajowej)

    Karolina, karher
    k...@i...pl