  • 151. Data: 2012-03-12 21:40:24
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozsmieszaj mnie :)

    A do czego mnie ktoś zmusza? Nie licząc podatków i zasadniczo przestrzegania
    prawa.

    > Milo mi ze Cie to wkurza do tego stopnia, ze spada Ci maska i jak
    > zwykly prostak uciekasz sie do prywatnych inwektyw :) Prawda? :)

    To nie jest inwektywa. Spacje przed pytajnikami to kardynalny błąd, prawie
    jak ortograficzny. Czy może masz papiery na dysleksję?

  • 152. Data: 2012-03-13 07:04:29
    Od: "Kolkos" <f...@n...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kolkos" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Prawidlowo, bo jak inaczej moze Ci pokazac najblizszy bankomat czy oddzial
    > ?
    > Ale zawsze mozesz wylaczyc GPS jak Ci to przeszkadza.

    Oczywiście, że mogę. Nie zmienia to faktu, że Android
    umożliwia zaawansowane zbieranie danych o użytkowniku. Wymieniona aplikacja
    Banku Millennium może inicjować połączenia telefoniczne bez mojej wiedzy i
    zgody, generując koszty. Tylko dlatego, bo Android to umożliwia.
    Program mógłby mi pokazać najbliższy bankomat po wybraniu przeze mnie
    zapytania o najbliższy bankomat. Nie ma potrzeby, aby dany program śledził
    mnie tylko dlatego, że nie byłem wystarczająco czujny i podejrzliwy.

  • 153. Data: 2012-03-13 10:50:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...
    > Nigdy nie było opcji zakupu mobilnych Windowsów oddzielnie.
    > Kradł będziesz?

    No to jesli chca zebym uzywal to najwyzsza pora zeby sie w sprzedazy
    pojawil :)
    Jak to kradl ? Ja po zapoznaniu sie z systemem nie chce go nawet za
    darmo, a co dopiero mowic o checi ukradzenia :)
    Nie nie bede kradl, bo moim zdaniem nie warto go brac nawet za darmo.

  • 154. Data: 2012-03-13 10:52:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...
    > To nie jest inwektywa. Spacje przed pytajnikami to kardynalny błąd,
    > prawie jak ortograficzny. Czy może masz papiery na dysleksję?

    Moze nie uzywaj wyrazow ktorych nie rozumiesz :)

  • 155. Data: 2012-03-13 15:47:27
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > No to jesli chca zebym uzywal to najwyzsza pora zeby sie w sprzedazy
    > pojawil :)

    Sobie chyba nie zdajesz sprawy co się z tym wiąże. Telefony to nie są
    pecety, ze możesz włożyć płytkę bootującą jakieś środowisko preinstalacyjne
    zawierające generyczne sterowniki, które pozwoli ci sobie zainstalować
    Windowsa a potem dociągać brakujące sterowniki. Sprzedaż detaliczna
    mobilnego systemu oznaczałaby konieczność wspierania wykonywania takich
    właśnie działań przez użytkownika końcowego. Kosztowałoby to miliony i
    spowodowałoby powstanie takiego niestabilnego burdelu jakim są pecety. No i
    jeszcze producenci urządzeń musieliby zechcieć produkować je w odpowiedniej
    architekturze.
    Dlatego takie systemy licencjonuje się OEMom, żeby mogli przygotować
    kompletne ROMy dla swoich użytkowników.

    A po kiego grzyba mieliby producenci sprzedawać niedziałające telefony bez
    systemu? Po to, żeby udostępniać osobno na stronie do pobrania sterowniki
    pod androida, żebyś musiał sam sobie ugotować z nich ROM i do telefonu
    wgrywać? No gdzie w tym jakikolwiek sens, żeby producent kasował system z
    telefonu przed zapakowaniem do pudełka? Tylko drożej by wyszło, żadnej
    realnej potrzeby to nie zaspokaja poza jakimś fetyszem samoróbstwa dla
    garstki klientów.

    > Nie nie bede kradl, bo moim zdaniem nie warto go brac nawet za darmo.

    Twoja strata.

  • 156. Data: 2012-03-13 15:47:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Moze nie uzywaj wyrazow ktorych nie rozumiesz :)

    I wice-wersal.

  • 157. Data: 2012-03-13 16:28:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości

> [...]
    >Sprzedaż detaliczna mobilnego systemu oznaczałaby konieczność
    >wspierania wykonywania takich właśnie działań przez użytkownika

    Ty tu sobie gadu gadu, a w miedzyczasie architektura sprzetu sie
    ujednolica :-)

    >spowodowałoby powstanie takiego niestabilnego burdelu jakim są
    >pecety.

    Ja tam nie narzekam, moj jest w miare stabilny.

    >Dlatego takie systemy licencjonuje się OEMom, żeby mogli przygotować
    >kompletne ROMy dla swoich użytkowników.
    >A po kiego grzyba mieliby producenci sprzedawać niedziałające
    >telefony bez systemu?

    Po to samo po co pecety ?

> [...]
    >wgrywać? No gdzie w tym jakikolwiek sens, żeby producent kasował
    >system z telefonu przed zapakowaniem do pudełka?

    Zawsze moze dac "system startowy", a reszta wedle uzytkownika.

    J.

  • 158. Data: 2012-03-13 18:50:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ty tu sobie gadu gadu, a w miedzyczasie architektura sprzetu sie
    > ujednolica :-)

    Ale instalator systemu i cały plug&play się na niej same nie urodzą.

    No i w ogóle to jak chciałbyś włożyć DVD instalacyjne do telefonu?

    > Ja tam nie narzekam, moj jest w miare stabilny.

    Masz szczęście. A wystarczy się naciąć instalując na ten przykład 64-bitowy
    Windows 7 na płycie głównej MSI ze zintegrowaną sieciówką Atheros, by
    uzyskiwać niebieski ekran co godzinę.
    Składaki potrafią dostarczyć mnóstwo niespodziewanej rozrywki.

    > Po to samo po co pecety?

    Na pecety jest pudełkowy Windows i różne linuksowe podróby. Na telefony nie
    ma. I raczej nie będzie, bo to się nikomu nie opłaca.

    > Zawsze moze dac "system startowy", a reszta wedle uzytkownika.

    Jaka reszta? Że wszelka funkcjonalność poza task managerem to opcjonalne
    niespójne aplikacje? To już w sumie jest taki system startowy, nazywa się
    android. Ale sterowników do niego uzytkownik sam nie wgrywa, gotowy jest
    preinstalowany, dedykowany dla konkretnego modelu.

  • 159. Data: 2012-03-13 20:43:45
    Temat: Re: refleksje ... spacja.
    Od: "Tomek8" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Spacje przed pytajnikami to kardynalny błąd, prawie jak ortograficzny.

    Nie ma znaczenia czy jest spacja, czy nie. Ważne, aby było zrozumiałe.
    Nawet lepiej jak jest spacja, bo wtedy jest to czytelniejsze.

  • 160. Data: 2012-03-13 20:50:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek8 <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Nie ma znaczenia czy jest spacja, czy nie. Ważne, aby było
    > zrozumiałe. Nawet lepiej jak jest spacja, bo wtedy jest to

    potpisz siem pot petycjom stokrotki o frowadzenie nowej ortografji

    Ale wpierw podrzyj maturę, jeśli taką masz.