  • 181. Data: 2012-03-15 00:58:34
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > A po co DVD ?
    > Pierwszy z brzegu przyklad, i nie nowy juz :
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2011/01/htc-
    hd2-z-androidem-i-windows-phone-7

    > Jednak sie da....

    "Take the 4GB card and put it in the phone and install WP7"
    I nie napisane jak w tym nietrafionym linku.

    Dalsze guglanie ujawnia, że da się najwyżej wgrać standardowym narzędziem do
    serwisowego flashowania gotowy ROM, tyle że przez hakierów nielegalnie
    sklecony a nie przez producenta. Flashowania to nie instalacja.
    WP7 nie ma wersji instalacyjnej, którą wtykasz do dowolnego telefonu i
    jedziesz ze sterownikami z internetu.

  • 182. Data: 2012-03-21 11:55:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-15 01:07, Tomek8 pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > W poście nie o to chodziło. Piszesz o czym innym.
    > Chodziło o połączenia telefoniczne, a ty piszesz o transmisji danych.

    "Wymieniona aplikacja
    Banku Millennium może inicjować połączenia telefoniczne bez mojej wiedzy
    i zgody, generując koszty."

    serio? potrafi zadzwonic i co wowczas mowi?
    Uwazam, ze osobie piszacej wlasnie chodzilo o transmisje danych via gsm
    (a nie o zwykle polaczenie telefoniczne).
    Wiec powyzsza uwaga powoduje, ze telefon sam nie nawiaze polaczenia
    jesli nie bedzie w zasiegu WiFi (a WiFi rowniez mozesz recznie
    wlaczac/wylaczac - wiec w sumie uzytkownik decyduje, czy telefon
    kiedykolwiek nawiaze lacznosc ze swiatem - odnosnie transmisji danych).
    Natomiast nie spotkalem sie z sytuacja, by jakas aplikacja chciala
    gdzies dzwonic sama bez wiedzy uzytkownika (np. na jakis 0700... ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)