  • 121. Data: 2012-03-10 13:18:10
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    news:4f58acff$0$8851$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.
    com...

    > A ty masz tylko takie co wujek google uznał za potrzebne?

    Na ile mi wiadomo to Google nie wymusza pobierania aplikacji tylko z ich
    jedynego slusznego zrodla ?
    Sporo jest niezaleznych producentow ktorzy u siebie umieszczaja
    aplikacje do pobrania badz zakupu, Jakos nie wojuja ze soba :)
    Samemu tez sobie mozna aplikacje napisac.
    Tak ze ja mam rozne aplikacje na telefonie czy tablecie. Generalnie
    tylko te ktore sa mi potrzebne.

  • 122. Data: 2012-03-10 13:37:31
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > A może niech androidziarze w końcu się określą i sprecyzują? Bo z
    > jednej strony pyskują, że ajfon nie ma tego, wp nie ma siamtego a
    > symbian nie ma sramtego (a to przecież podstawowa fukcjonalnośc i musi
    > być!), a jak tylko ktoś znajdzie jakieś braki w androidzie to im się
    > mantra zmienia na "przecież to dobrze, że nie ma niczego i wszystko
    > trzeba sobie ściągać!".

    No nie koniecznie jestem androidziarzem, bo bardzo dugo uzywalem
    Windowsa M ktory mi doskonale odpowiadal.i instalowalem sobie na nim to
    co potrzebowalem. Bylo tak do tego czasu az Microsoft przestal rozwijac
    WM a zaczal jakies bezsensowne z niczym nie kompatybilne kafelki :(
    Zrezygnowany musialem poszukac czegos innego i bez specjalnej checi
    wzialem sie za Androida, dzis jestem jego umiarkowanym fanem :)

    W nowym tablecie lub telefonie zaczynam sprzatanie od wywalenia
    wszystkich niepotrzebnych mi aplikacji i czesci aplikacji fabrycznych o
    ktorych wiem ze ich wolnodostepne odpowiedniki sa lepsze. Potem
    instaluje tylko to co potrzebuje. Telefon dziala sprawnie i szybko, ma
    to co ja potrzebuje i jestem zadowolony. Bardziej by mi sie podobalo
    gdybym kupowal czysty pusty telefon tylko z mozliwoscia dzwonienia i sam
    kupowal i instalowal na nim system ktory chce miec czyli jakiegos bada,
    iphona, windowsa, linuxa czy innego symbiana. To by byla idealna
    sytuacja, ale jeszcze niestety tak nie jest choc pojawiaja sie pierwsze
    jaskolki np HTC ktore moga byc albo windziane albo androidowe - decyduje
    uzytkownik. To mi sie podoba.

  • 123. Data: 2012-03-10 14:10:38
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    > Tak, mogę wygodnie komuś pokazać swoje biurko, nogi i buty.

    Ja tam w rozmowach Skype wole bliskim pokazywac twarz :) Lub rzecz o
    ktorej z kims rozmawiam, albo okolice jesli jest taka potrzeba. W tym
    nowym telefonicznym windowsie robia tylko telefony z kamerka z tylu ?

  • 124. Data: 2012-03-10 14:54:51
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
> [...]
    > ktorej z kims rozmawiam, albo okolice jesli jest taka potrzeba. W tym
    > nowym telefonicznym windowsie robia tylko telefony z kamerka z tylu ?

    Robią i takie i śmakie. Ale tak samo jak we wszelkich innych rodzajach i
    markach telefonów, te z kamerą z przodu to zdecydowana mniejszość, bo i tak
    prawie nikt z tego nie korzysta.

  • 125. Data: 2012-03-10 14:56:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Na ile mi wiadomo to Google nie wymusza pobierania aplikacji tylko z
    > ich jedynego slusznego zrodla ?

    O ile mi wiadomo, na mnie też nikt niczego nie wymusza.

    (a ty nadal spacje przed pytajnikami jak analfabeta?)

  • 126. Data: 2012-03-10 15:01:14
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
> [...]
    > to co potrzebowalem. Bylo tak do tego czasu az Microsoft przestal
    > rozwijac WM a zaczal jakies bezsensowne z niczym nie kompatybilne

    A co mieli zrobić, jak WM umierał z braku popytu, na marketplace wiater
    chulał, a cały świat zachłysnął się ajfonem i jego androidowymi podróbami?
    Mieli charytatywnie dla ciebie rozwijać ten WM czy sprzedawać za tysiące
    dolarów od sztuki?

    > pierwsze jaskolki np HTC ktore moga byc albo windziane albo
    > androidowe - decyduje uzytkownik. To mi sie podoba.

    Czyli zamiast kilku dolarów opłat licencyjnych, jak od każdego telefonu z
    samym androidem, w takim przypadku MS dostaje kilkadziesiąt. Też mi się
    podoba :>

  • 127. Data: 2012-03-10 15:05:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie ktos, ale cos. Jesli X w ogolnosci dziala na smartfonach, a jakies
    > urzadzenie nie umozliwia korzystania z X - to to nie jest smartfon :-)

    Czyli twój telefon to nie smartfon, bo nie działa na nim Tentacles oraz Xbox
    Companion.
    A MS Office chociaż masz na tym dumbfonie?

    > dlatego nie dyskietkami, ale BT, wifi lub kartami pamieci.

    Ta, bo kartami pamięci to diametralnie inna metoda niż na dyskietkach.
    Zawracanie dupy.

  • 128. Data: 2012-03-11 11:51:25
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-10 01:03, Skrypëk pisze:

    > Nie, synu, nie zostaną przy WP7.5, bo będzie WP8 a potem następne wersje.
    > Skąd w ogóle pomysł, że mieliby zostać przy WP7?

    jak na razie WP8 jest zagadka i jesli przejmie sposcizne po WP7 to dalej
    nic sie nie zmieni.
    Na razie jest duzo szumu i zero efektow (np. patrzac na sprzedaz tel. z
    WP7).
    Podobnie zreszta jak w produktach M$ - producent nawet nie potrafi
    zapewnic kompatybilnosci w ramach swojego standarowego pakietu Office
    -przejscie 2003/2007 (przyklad z brzegu: edytor rownan).

    zebys nie musial tego odszczekiwac ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 129. Data: 2012-03-11 11:52:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-10 01:53, Skrypëk pisze:

    > A coś w temacie w ogóle masz do powiedzenia, czy będzie sobie tylko
    > popierdywał jakieś daremne obelgi?

    uwaga byla jak najbardziej w temacie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 130. Data: 2012-03-11 12:00:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-10 15:56, Skrypëk pisze:
    com...

    > O ile mi wiadomo, na mnie też nikt niczego nie wymusza.

    tak - jedynie posiadania komputera z PC z systemem Windows (i to w
    konkretnych wersjach) i zainsalowania w nim jedynie slusznej aplikacji
    by moc wgrac cokolwiek na telefon - nawet glupia mp3'ke.
    A filmy musisz poddawac konkretnej konwersji bo inaczej nie rusza.
    Ebooki konewertowac do txt, bo nie ma czytnika,..... itp/itd

    i to nie jest wymuszenie?
    zartujesz sobie.

    (a wg poprzednich twoich wypowiedzi, WP7 wymusza na tobie posiadania
    calej walizko dodatkowych akcesoriow: poczynajac od pendriva a konczas
    na czytniku kindle'a). Ale zaraz tu przytoczysz, ze na xbox'eie mozna
    zagrac. Wiec odpowiem z gory - ze wymusza posiadanie kolejnej jedynie
    slusznej platformy.

    I dalej twierdzisz, ze niczego nie wymusza?

    > (a ty nadal spacje przed pytajnikami jak analfabeta?)

    A cos w temacie - bo widac, ze zaczyna ci brakowac argumentow.

    Otrzyj juz ta piane z ust.

    --
    pozdr
    Adam (AL)