  • Data: 2012-03-14 11:30:26
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Ot typowy androidziarz.

    Ot, argument, na miarę możliwości sprzedawcy beznadziejnej Lummi.
    Ale nie spodziewałem się że cokolwiek zrozumiesz.

    > Ja piszę o producentach sprzętu i oprogramowania

    Wciskasz na grupie marketingowy bełkot.

    > oraz agencji reklamowej google, a ten wulgarny gówniarz urządza tu sobie
    > jakieś opryskliwe wywody na mój temat, mimo że w dupie był i gówno widział.

    Jak tam, zwieracze puściły? badziewna Lumia się nie sprzedaje?
    Jak się dołoży Xboxa, do kontraktu z Lumią za zeta, to jest jakaś
    szansa że zacznie schodzić.

    > No cóż, ale pożytecznych idiotów też nam na świecie potrzeba. Ktoś musi doły
    > kopać

    Biedaku, Lumia nie schodzi, i nie będzie schodzić, bo to jest
    wyjątkowy badziew. Nie ma tylu małolatów z Xboxem, dla których
    liczenie punktów w gierkach jest najważniejszą funkcją telefonu.

    > i kupować te szmelcfony z androidem, z ktorych MS czerpie kilka
    > dolarów czystego zysku od każdej sztuki, które przeznaczyć może na rozwój
    > lepszych rozwiązań dla mądrzejszych klientów.

    Tak, tak gracze Xbox to idealny target dla smartfonu.

    Mam nadzieję że MS się ogarnie i za jakiś rok, zacznie robić system
    nie tylko dla graczy.

    --
    kakmaratgmaildotcom