  • Data: 2012-03-13 22:07:03
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-13 08:04, Kolkos pisze:

    > Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że mogę. Nie zmienia to faktu, że Android
    > umożliwia zaawansowane zbieranie danych o użytkowniku. Wymieniona aplikacja
    > Banku Millennium może inicjować połączenia telefoniczne bez mojej wiedzy i
    > zgody, generując koszty. Tylko dlatego, bo Android to umożliwia.
    > Program mógłby mi pokazać najbliższy bankomat po wybraniu przeze mnie
    > zapytania o najbliższy bankomat. Nie ma potrzeby, aby dany program śledził
    > mnie tylko dlatego, że nie byłem wystarczająco czujny i podejrzliwy.

    a wystarczy odchaczyc ptaszka w ustawieniach telefonu -> sieci zwykle i
    bezprzewodowe -> Siec komorkowa (uzyj tylefonu od pol.danych gdy WiFi
    jest niedostepne).
    I bez Twojej wiedzy sie nie polaczy nabijajac Ci koszty.
    Na ekran wyciagasz w jakikolwiek sposob ikonke wifi i Data i jednym
    kliknieciem wlaczaz i wylaczasz poszczegolne sieci (uzywam Widgetsold -
    dobrze sie konfiguruje i budujesz sobie widgeta(y) pod siebie)

    --
    pozdr
    Adam (AL)