  • Data: 2012-03-11 22:58:41
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > HTC Sense faktycznie nadaje androidowi trochę duszy, której agencja
    > reklamowa Google nigdy nie potrafiła mu dać. Obecnie jednak wygląda toto
    > trochę zacofanie jak Windows Vista, gdzie strasznie silono się na
    > gradientowe tła, przezroczystości i absurdalnie wysoką rozdzielczość
    > ikon. To było fajne w czasach gdy sprzęt parł do przodu jak szalony bez
    > jakiegokolwiek szacunku dla mobilności i zużycia energii. Się te czasy
    > skończyły ok 2007 roku.
    > Co mnie natomiast najbardziej bawi w najnowszych androidach 4, to
> [...]

    Bedziesz zatem musial zrobic maly research bo tu Ci nie pomoge. Uzywam
    czasem Swype innym razem SwiftX, obie klawiatury sa bardzo fajne i
    posiadaja unikalne zalety. Czym tak wyroznia sie klawiatura w WP i iOS
    ze stawiasz je na piedestale?
    Widzisz, ze wszystkich Twoich postow odnosze wrazenie, ze "najlepsze
    jest co co JA mam, reszta jest do bani". Zauwazylem tez, ze w tej
    postawie jestes niereformowalny i juz nawet nie bede sie silil na
    powazniejsza argumentacje. Za nic nie chcesz przyjac do wiadomosci, ze
    Metro nie wszystkim musi sie podobac i tyle. Wspominasz o zuzyciu
    energii. SGS2 pomimo wielu energozernych komponentow wypada na tym polu
    bardzo dobrze i argumentacja, ze elementy graficzne interfejsu
    pochlaniaja znaczace ilosci energii sa nietrafione.
    Jesli odrzucisz wyglad (ktory jest cecha subiektywna) co bedzie
    stanowilo ze Metro bedzie lepszy od patentu Androida?