  • Data: 2012-03-11 20:06:28
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:
    ss>>> Mozesz sobie to pisac - nie czuje sie ani jednym ani drugim - bo

    > tak - ba, nawet w markecie od tego demona 'androida' jest aplikacja
    > udajaca WP7 - zenujace. Zreszta niewiele sie rozni od systemu
    > oryginalnego. Zainteresowanych odsylam do przetestowania :)

    To tylko launcher udający ekran startowy WP7.0, kłamco i fałszerzu historii.
    Z prawdziwym WP7 nie ma nic wspólnego.

    Analogicznie mógłbym sobie zainstalować coś takiego:
    http://www.windowsphone.com/pl-PL/apps/c8e4751a-b169
    -e011-81d2-78e7d1fa76f8
    Ale wystarczy otworzyć na telefonie tego screenshota:
    http://catalog.zune.net/v3.2/pl-PL/image/40e1c5ee-e6
    97-4ffb-ac34-fce229acbeea?width=1280&height=720&resi
    ze=true
    By zobaczyć, że interfejs androidowy wygląda jak plastikowa zabawka dla
    dziecka i zmienia telefon w pośmiewisko.

    > promuje kafle - i w nowym W8 rowniez

    Założenia tego nowego interfejsu to wiele więcej niż tylko kafle. A wszystko
    zaczęło się już kilka lat temu w Media Center i potem w Zune.
    No ale trzeba posiadać gust i rozum, by to zauważyć. No i zobaczyć więcej
    niż tylko ekran startowy.

    > od kiedy to android udaje produkty applea?

    Odkąd stał się popularny.

    he-story-of-the-ribbon.aspx

    > no i znowu potwierdzasz, ze nie wiesz co sam cytujesz.

    Niczego nie cytuję. Podanie linka to nie jest cytat. Naucz się znaczenia
    słów których używasz.

    > To sa wypociny M$ dlaczego spierdolilo interfejs

    No w wersjach 2000-2003 był dosyć spierdolony. Dlatego zrobiono nowy.

    > Szkoda, ze nie ma tam slowa, dlaczego przy okazji spierdolone w office
    > zostalo mase innych rzeczy.

    Ojeju, cisnienie się podniesło, że używasz niegrzecznych słów na literkę s?

    > :)
    > powiedz, ze masz klawisz funkcyjny na klawiaturze na w/w ten zwrot

    Nie mam. Pracowicie zawsze go wklepuję po jednej literce. Zbyt leniwy
    jestem, by sobie skonfigurować taki quick part. Ale w sumie dobry pomysł,
    gdy się chce dyskutować z zakłamanymi androidziarzami i innymi teistami.
    Może sobie w końcu taki zrobię.

    > no wiec nie rozumiem, co ty tu robisz?

    Próbuję rozmawiać o telefonach. Z androidziarzami się niestety nie da, bo
    dostają jakiejś agresywnej obronnej kurwicy na widok odmiennych opinii i
    konkurencyjnych rowiązań.

    > zaloz watek o WP7 i przekonuj tam ludzi do kafli i zalet tegoz
    > rozwiaqzania

    Nie odczuwam takiej potrzeby. A chyba już kiedyś pisałem, że "kafle" trzeba
    zobaczyć i wtedy od razu zachwycają, a nie dopiero po miesiącu dłubania jak
    android. Żadne gołosłowne pierdolenie nie oddaje piękna Metro, ani też żadne
    agresywne pierdolenie nie czyni androida lepszym rozwiązaniem dla ludzi.

    > a co - juz zmieniles zdanie - przeciez sam (w tym watku) przytaczales
    > juz definicje smartfona ;)

    Tę androidową? Że jak nie ma Tentacles (bo u mnie jest) to już nie jest
    smartfon?

    > No prosze - cisnienie jednak podskakuje?

    Ciśnienie mam w normie a cukier niski. Z rana nawet za niski.

    > Jakie jeszcze znasz slowka i dlaczego chuj piszesz przez 'ch'? ;)

    Bo przez "ch" jest poprawnie. Tak samo jak brak spacji przed pytajnikami
    (czy durny android takich błędów nie poprawia?).

    > No i dlaczego wypierasz sie tego wgrywania plikow, skoro pare
    > wypowiedzi wczesniej sam twierdziles, ze wgrywales jakies pliki?

    Wgrałem dzisiaj jednego xvida na życzenie androidziarzy. Wybacz.

    > jesli ktos nie ma smartfona, tylko 'zwykly telefon' to rowniez ma
    > wykupiony pakiet danych?

    Jak ktoś ma "zwykły telefon", to nic do niego nie wgrywa i ma w głębokiej
    dupie to wszystko czym ty się tak podniecasz.

    > BT nie jest 'must have' ale jest standardem, ktory jednak wciaz
    > funkcjonuje - nie tylko do podlaczenia sluchawek.

    Yhm. Tak samo jako FireWire. Też jest w każdym laptopie. Tylko że nikt nie
    korzysta.

    > czyli jednak wgrywasz pliki, hmhm i mozesz do tego uzyc dowolnego
    > komputera? nie mozesz, uuuu?
    > ach zapomnialem - potrzebujesz specjalna aplikacje no i windowsa.

    Nie wgrywam, mogę ale nie chcę, nie potrzebuję.
    Dlaczego usilne próbujesz mi wmówić jakieś własne problemy?
    Ja naprawę nie odczuwam twoich zmartwień.

    > A jak ktos ma linuxa, to co - jakis odmieniec?

    Tak. Z zasady to są nienormalni ludzie.

    > A jak ktos ma sluzbowego notebooka i zakaz instalacji wlasnych
    > programow na nim

    I bardzo dobrze. Niech nie zaśmieca służbowego komputera kradzionymi
    programami i utworami.

    >- to rowniez jakos z WP7 pozostanie w lesie, bo
    > nijak nic nie przesle do telefonu (no chyba, ze ma via net - ale tu
    > kolejny warunek - dostep do sieci) - zwykly kabelek usb nie wystarczy
    > jednak?

    Sposobów na przegrywanie plików do ajfona lub WP jest wiele.

    Ale w czym problem? Nie stać cię nawet na peceta z windowsem i internet
    dorabiasz ideologię? To naprawdę nie wiem jak ci pomóc. Myślałem, że czasy
    korzystania ze smartfonu bez internetów już odeszły w zapomnienie.

    > Komputer mozesz miec w domu jak i w pracy (i nie jest to ten sam
    > komputer).

    Ja nie chodzę do pracy by przegrywać tam empetrójki na telefon.

    > Mozesz pojsc do znajomego i chciec wgrac cokolwiek na
    > telefon - bedziesz mu zasmiercal komputer jakimis aplikacjami, ktore
    > sluza do przegrywania plikow na twoj telefon?

    A po co mam u znajomych coś przegrywać na telefon? Do znajomych to ja chodzę
    z flaszką a nie z plikami, a zdjęcia wysyłamy sobie mailem lub esemesem,
    ewentualnie udostępniamy w sieci i wysyłamy linki.

    > Przykladow mozna mnozyc.

    Pewnie, że na siłę można wymyśleć tysiąc durnych problemów.

    > Korzystanie z miedzymordzia by cokolwiek wgrac na telefon - jest
    > najwieksza wada takiego systemu

    Jakoś to nie przeszkodziło ajfonowi stać się nabardziej popularnym
    smartfonem na świecie. A android nie zyskał popularności dzięki możliwości
    wgrywania plików jak na pędrajw, tylko dzięki imitowaniu ajfona za niższą
    cenę.

    > PCSuite - instalacja programow: tak, wgranie przyslowiowej mp3 czy
    > innego pliku: nie potrzeba (choc program wgrasz/zainstalujesz rowniez
    > bez PCSuite).

    Co nie znaczy, że jak podepniesz telefon do komputera bez PC Suite, to
    będziesz mógł cokolwiek ciekawego zrobić. Sterowniki do odpowiednich
    usług/urządzeń BT instalują się z PC Suite właśnie. Bez PC Suite możesz
    sobie zainstalować jedynie sterowniki potrzebne do tetheringu internetu.

    > caly czas zakladasz dostep do sieci i duuuzy pakiet danych na przesyl
    > sporych plikow multimedialnych.

    Każdy dzisiaj ma w domu i pracy wifi pozwalające na telefon ściągać dane bez
    obaw.

    > jedynie totalnie lowendowe laptopy nie maja BT.
    > Osobiscie nie spotkalem takiego (albo inaczej) omijalbym takiego.

    Od niedawna już tak.
    Ale komputery stacjonarne nadal istnieją i nadal nie mają bluetootha.

    > to moj 12-to letni syn by ci powiedzial, ze telefon bez BT to chala.
    > Nawet z mindstormem by sie nie umial polaczyc (i nie chodzi o
    > parowanie urzadzen a przesylu napisanych programow), no i nie bede
    > mowil, ze jakos nawet wsrod malolatow BT ma jednak 'spore wziecie'.

    Ja się nie zadaję z takimi małolatami, nie wypada mi.
    Ale fajnie, że potwierdzasz, że tanie androidy podniecające są tylko dla
    nastolatków.

    > Wiec nie jest tak jak twierdzisz - to, ze zyjesz w ograniczonym
    > swiecie nie znaczy, ze inni tez musza sie ograniczac w tym samym
    > stopniu.

    Ja żyję w ograniczonym świecie? To ty sobie nakładasz sztuczne ograniczenia
    w wyborze telefonu takie jak obsługa przesyłania plików przez BT. (z której
    nikt nie korzysta)