  • Data: 2012-03-01 13:37:43
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 01 Mar 2012 14:19:24 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

    >Testowales smartfony z innymi systemami? Wiesz cudow tutaj nie da sie
    >zrobic, pradozerne elementy beda wciagaly duzo pradu.
    >Oprocz SGS2 wciaz mam N8 i jesli chodzi o prodazernosc jestem dosc mocno
    >rozczarowany Nokia. Kazdy komponent w SGS2 jest bardziej zaawansowany
    >(poza aparatem) i teoretycznie bardziej pradozerny jednak koniec koncow
    >lepiej sobie radzi niz N8.
    >Poszukaj w sieci info jak dlugo chodzi pod obciazeniem iPhone 4 na
    >przyklad. Wiele osob narzeka na zbyt krotki czas na bterii i to nawet
    >nie biorac pod uwage tego "ficzera" z 4S.

    Wszystko się zgadza, ale skoro wiadomo że telefony są bardziej
    prądożerne to producenci powinni montować mocniejsze baterie, wiem że
    to się może odbić na przykład na grubości całego telefonu ale nie
    wierzę że nie można by dać baterii na przykład 3000mah, skoro taki
    zwykły samsung solid bez systemu ma 2000mah.