  • Data: 2012-03-01 09:31:36
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-01 10:11, K pisze:
    > witam,
    > tak mi sie w oczy rzucilo:
    > - brak mozliwosci wyslania kontaktu z ksiazki telefonicznej

    dlugo naciskasz na osobie i masz cala liste mozliwosci (u mnie 11
    pozycji) a jedna z pozycji to 'Wyślij kontakt' a dalej wybierasz jak
    chcesz go wysłać (zakończ czynność uzywając; i lista programów do wyboru
    w tym SMS, BT, mail, ......

    > - brak mozliwosci wlaczenia nagrywania rozmowy w jej trakcie z poziomu
    > glownego ekranu rozmowy (nagrywanie w ogole nie mozliwe bez zew. aplikacji)

    to juz zalezy jak sobie skonfigurujesz (lub producent doposazy system w
    swoja aplikacje) (ja mam w telefonie 'fabryczna' aplikacje nagraj)
    ale uzywam z zewnetrznej aplikacji, ktora nagrywa kazda rozmowe a po jej
    zakonczeniu pyta czy zachowac, czy nie.

    Przez pewien czas mialem rowniez taka, ktora dodawala klawisz do
    glownego ekranu rozmowy i w dowolnej chwili mozna go nacisnac i zaczyna
    sie nagranie.

    Aplikacji tego typu jest od groma - cos dopasujesz pod siebie.
    Czesc z nich jest darmowa, czesc platne a niektore testowe - tzn uzywasz
    przez tydzien/dwa i decydujesz czy kupic lub nie.

    > - brak zainicjowania polaczenia video (akurat moj neo v ma dwie kamery i
    > potrafi zainicjowac video polaczenie ale tylko z poziomu SIP)

    nie potrafie potwierdzic, gdyz nie uzywam videorozmow - no i nie mam
    kamerki na face w telefonie (w poprzednim telefonie mialem, ale moze raz
    polaczylem sie ze znajomym celem sprawdzenia i tyle)

    > zdaje sobie sprawe ze funkcjonalnosc androida polega na
    > aplikacjach/patchach zewnetrznych, ale w/w funkcjonalnosc wystepuje w
    > starym poczciwym w810/990 czy k770.

    podobne odczucia mialem po przesiadce z normalnego telefonu na e51
    (symbian) - jak to: tu nawet budzika nie ma, a kalendarz taki jakis
    niedorobiony.
    Nie wiem dlaczego tak jest, ale byc moze producenci zakladaja, ze
    uzytkownik sobie spersonalizuje to pod siebie (w sumie ma taka mozliwosc).

    --
    pozdr
    Adam (AL)