  • Data: 2010-05-11 18:29:20
    Temat: Re: ręczny montaż smd
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-11 19:55, J.F. pisze:

    > Serwisy to robia i im nawet zgrabnie wychodzi.
    > Moze to nawet prostsze od gestego smd :-)

    BGA? No nie wiem. Napatrzyłem się na jutubie jak to się robi kulkami
    albo odlewając przez stalową matrycę. Gdybym naprawiał komórki czy
    przerabiał konsole to może też bym tak robił. Ale jak pomyślę że
    zlutowane przeze mnie takimi metodami urządzenie pojechałoby gdzieś do
    elektrowni na drugi koniec Polski to mi się odechciewa.

    MD