  • Data: 2010-05-13 13:52:39
    Temat: Re: ręczny montaż smd
    Od: Michal Czarkowski <m...@p...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papa5merf napisał(/a):

    > rozumiem

    nie rozumiesz

    > że zakup maszyn do montowania prototypuf nie ma sensu, no właśnie
    > zastanawia mnie przy jakeij ilości montaż ręczny ma sens?:O)

    Właśnie o to chodzi. Nie jestes w temacie, liczyc nie umiesz. Gdzie tu sens?

    > zadałem pytanie bo jestem zaskoczony

    Ja ci odpowiedziałem bo juz chciałem wysłac ci cv i list motywacyjny, a ty
    bys mnie zatrudnił w swojej firmie, która produkuje co najmniej plyty
    głowne telefonow komórkowych albo robi cos dla nasa. Widze jednak ze
    powinienem czesciej zagladac na grupe.

    > czy po prostu oni płacą pracownikom takie
    > grosze że to się opłaca?:O)

    Pie..lisz głupoty i mało smieszne to jest. Płaci ktoś ci za to? Skąd się
    tacy biorą? Idź do Smerfetki, pobaw sie małym, cokolwiek. Tylko zrozum, ze
    takie zaklinanie rzeczywistosci połączone ze chciejstwem nie jest nawet
    zabawne.

    Nie mum humoru, mam cie w d..e, nie pozdrawiam
    Michał Czarkowski