eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingreczne rotowanie bitmapRe: reczne rotowanie bitmap
  • Data: 2012-04-02 11:41:22
    Temat: Re: reczne rotowanie bitmap
    Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-03-31 15:26, yamma pisze:
    > M.M. wrote:
    >> yamma <y...@w...pl> napisał(a):
    >>
    >>> Adam Wysocki wrote:
    >>>> fir kenobi <f...@g...pl> wrote:
    >>>>
    >>>>> powiedzmy ze mam maly pixelbufor (np 200x200) z danymi sprite'a
    >>>>> i duzy pixelbufor (z pixelami dla calego ekranu np 2000x1600)
    >>>>
    >>>> Czy to muszą być bitmapy? Na grafice wektorowej byłoby to dużo
    >>>> prostsze.
    >>>
    >>> No chyba, że on to robi dla sportu. Najprostszym sposobem rotowania
    >>> bitmapy jest wykonanie szeregu klatek tejże bitmapy co ileś tam
    >>> stopni i ich animacja a nie zaprzęganie do tego "wyższej" matematyki.
    >>> yamma
    >> A co jeśli duszków jest dużo? Warto zapychać pamięć w kompie i potem
    >> gdy się przełączamy na inny program to czekać aż się wczytają z
    >> pliku wymiany?
    >
    > Wówczas zaprzęga się do tego GPU i stosowne biblioteki graficzne.
    > yamma

    No ale od czegoś trzeba zacząć :) Chłopak się tym trochę
    pobawi, zrozumie a potem tym bardziej doceni i lepiej uchwyci możliwości
    dawane przez pixel shadery. Powolutku, mamy czas ... :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: