  • Data: 2009-11-03 15:41:04
    Temat: Re: realizacja bramki not (cmos)
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasciwie to dwa sygnaly zegarowe. Jednym procesor taktuje wysylajac
    > komendy a potem nadajnik rozpoczyna taktowania i trzeba mu
    > zupelnie inna linia wrzucac dane. Tez mam troche watpliwosci
    > czy to moze byc polaczone...

    Są dwa zasadnicze pytania
    - co się dzieje, gdy układ dostaje "własny" wygnał zegarowy (z nIRQ na
    SCK)??
    - co się dzieje, gdy linię PB2 przełączasz w stan Hi-Z? Chyba, że tego
    nie robisz ;)

    Wiesz co? Widzę, że masz tam jeden pin podłączony do diody LED... weź ją
    wywal i tego pinu użyj do komunikacji - rozdziel SCK i nIRQ. Jak Ci się
    uda to tak uruchomić, to będziesz kombinować z połączeniem z powrotem.

    > No ale juz mam spiete wejscie komendy i wejscie danych. Jak do tego
    > jeszcze dopiac taktowanie danych ? Nie moge jedna linia czekac na
    > sygnal taktujacy i wysylac danej. Chyba, ze moge a o tym nie wiem.

    OK, racja!! Jeśli w czasie, gdy układ taktuje nIRQ Ty musisz coś wysyłać
    przez PB0, to nie można tego połączyć!

    > Uklad jest na pewno taki. Program pisze sam. Bledow nie wykluczam chociaz
    > konsultowalem to z autorem projektu i wyglada dobrze.

    Może poproś autora o samego HEXa (jeśli nie chce on przesłać źródeł).
    Zobaczysz, czy coś nadaje. Jak tak, to znaczy że się da, jak nie - to
    widać problem z hardwarem, konfiguracją albo coś ;)...

    Pozdrawiam
    Konop