  • Data: 2009-11-03 15:38:00
    Temat: Re: realizacja bramki not (cmos)
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bagno" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hcpgqd$4ua$1@inews.gazeta.pl...
    > Zrobie sliczny rysunek i wysle. Posprawdzam jeszcze raz co sie z tym
    > dzieje.

    Ja zrozumiałem, że wyjście negatora dajesz na nogę procesora, która czasem
    jest wyjściem, czasem wejściem. Może i działa (jeśli procesor silniejszy od
    negatora) ale nie będę krytykował, że to złe rozwiązanie, bo nie jestem
    pewien, czy dobrze zrozumiałem gdzie jest ten negator.

    > Uklad jest na pewno taki. Program pisze sam. Bledow nie wykluczam chociaz
    > konsultowalem to z autorem projektu i wyglada dobrze.

    Ogólnie wygląda jakbyś miał podwieszenie, gdy ma go nie być. Podwieszenie
    np. 30k przy sterowaniu 10k może już wszystko zepsuć.
    P.G.