  • Data: 2009-11-03 17:59:38
    Temat: Re: realizacja bramki not (cmos)
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> nIRQ_INIT;
    > #define nIRQ_INIT nIRQ_DDR &= (~(_BV(nIRQ)))
    >
    > No na moje oko cos takiego wychodzi.

    Hmmm, a dane wysyłasz "ręcznie", czy używasz sprzętowego SPI? Może
    wypadałoby go wyłączyć?? Włączenie sprzętowego SPI może coś w tym
    mieszać (albo uniemożliwia przełączenie na wejście albo uniemożliwia
    sterowanie "ręczne" pinem).
    Swoją drogą - jakbyś wykorzystał linię MISO mógłbyś transmisję do
    nadajnika realizować w sposób sprzętowy z wykorzystaniem trybu Slave
    układu SPI... nIRQ taktowałoby Ci dane pojawiające się MISO ;)... trzeba
    by tylko przełączać tryb master na slave ;)...
    Poza tym - w jakim stanie jest pin PB4 po nadaniu ostatniego bitu?
    Zostaje wysoki?? Może zamień te linie INIT i L?? Albo coś z tym
    pokombinuj... wszystko zależy co jest na tym nIRQ, ale stany tam mogą
    różne się pojawiać ;)...

    Pozdrawiam
    Konop