  • Data: 2009-02-19 19:35:48
    Temat: Re: raty za quada
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Czy raty kredytu za quada można wliczać w koszta firmy? czy tylko w
    > przypadku leasingu gdybym zarejestowal jako ciągnik?

    z logicznego punktu widzenia to w koszta możesz wrzucić cos na podstawie
    rachunku ( np faktura leasingowa ) a jak chcesz wrzucić kredyt? przecież nie
    podepniesz przelewu za rate? Ja to widze to tak że kupujesz na fakture i to
    walisz w koszta jednorazowo jako że jest to inny pojazd i jest taka opcja,
    Vat odliczasz ( ja bym się pokusił o 100% ale poprosiłbym o interpretacje z
    podległego U.S. ) a raty sobie płacisz. Opcja dla słuchających ślepo
    księgowych jest taka żeby amortyzować i odliczyc 60% VAT-u. Tylko żeby była
    faktura na firme to musisz wziąć raty na firme. A no i nie wiem jak z
    kosztami takiego kredytu tzn. jak je księgować.

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc