  • Data: 2009-02-24 08:13:36
    Temat: Re: raty za quada
    Od: "Piotr" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm, zastanawia mnie inna rzecz, mianowicie mozliwosc wpisywania kosztow
    > quada do kosztow dzialalnosci firmy (przy zalozeniu, ze nie jest to firma,
    > ktora zajmuje sie wypozyczaniem quadow). Dla jasnosci, nie jestem z US a
    > sprawa mnie interesuje o tyle, ze mam watpliwosci, czy moge sobie motocykl
    > wpisac do kosztow.

    Oczywiscie, ze mozesz - tak samo jak samochod. Przeciez nie musisz do
    klienta/kontrahenta/potencjalnego wspolpracownika dojezdzac tylko autem - po
    to rozpisujesz kilometrowke ze mozesz oddzielic jazdy sluzbowe od
    samochodowych... i do tego stopnia, ze jeszcze chwile temu vat z paliwa
    mogles odliczyc tylko jak miales sam ciezarowy i wlasnie motocykl.

    A co do quada - no musisz ustalic jego przeznaczenie. Czy to odsniezanie
    parkingu czy zdobywanie klientow (innych quadowiczow) etc. no tylko tak jak
    kolega napisal - musisz rzeczywiscie miec podstawy do takich dzialan, albo
    mocno wierzyc... jak np. zaslyszana historia goscia, ktory w kosztach mial
    garnki zeptera za pare tysi do "gotowania jedzenia psu ze strozowki" :D nn i
    tez sie nie mogli przyczepic, bo firmowym autem mozesz jezdzic za 1 tys i za
    100 tysi...

    Pozdr
    Piotr