-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
ewsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: rainexpert czy rainsport2 16
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <4ff6f1e0$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<jt7l0e$3p9$1@inews.gazeta.pl>
<4ff8049f$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<jt929o$bou$1@inews.gazeta.pl>
Date: Sat, 7 Jul 2012 20:27:15 +0200
Message-ID: <lp4du4ugsvt5$.be447d8o0aby.dlg@40tude.net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.63.176
X-Trace: 1341685636 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1310 83.25.63.176:11120
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2458290
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 7 Jul 2012 10:16:24 +0000 (UTC), made myself wrote:
> Lukasz <w...@b...net.pl> napisał(a):
>
>> do szybkoĹci zuĹźycia mam ĹwiadomoĹÄ, zaleĹźy mi po prostu na trzymaniu
>> na mokrym - bo na suchym to i na wÄĹźu ogrodowym siÄ trzyma ;)
>
> Myślę, że koledze chodziło o miękką ściankę boczną. I nie do końca masz rację
> z tym trzymaniem na suchym. Te opony bardzo dobrze kleją na mokrej
> nawierzchni,
> ale jak zrobi się gorąco, to zaczynają się ślizgać właśnie na suchym. Takie
> mam przynajmniej odczucia. Jeżdżę na RainSportach 2 205/45R16.
> Ja bym ich drugi raz nie kupił.
Też kupiłem ostatnio komplet RainSportów jako homologowaną oponę na mocno
mokre warunki i moje odczucia są takie że na mokrym owszem całkiem dobrze
(na pewno sporo lepiej niż R1R z którymi miałem bezpośrednie porównanie).
Na suchym RainExpert na początku nawet zaskoczył mnie pozytywnie, bo
spodziewałem się gorzej przyczepności, a ta była całkiem dobra.
Ale po kilkudziesięciu szybko przejechanych zakrętach opona po prostu się
przegrzała (aż potem śmierdziała spalenizną), a przyczepność spadła mocno i
dość nagle - na tyle że zdążyłem 2 razy wypaść z drogi nim się połapałem że
to wina opon.
Tyle że nie wiem czy w normalnym drogowym użytkowaniu doprowadza się opony
do takiej temperatury. Bo generalnie ta opona wydaje mi się dobrym wyborem
do cywilnej jazdy.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.07.12 23:29 Grzegorz Prędki
- 08.07.12 01:55 made myself
- 08.07.12 02:05 made myself
- 08.07.12 15:18 Lukasz
- 08.07.12 16:21 made myself
- 08.07.12 16:33 Lukasz
- 08.07.12 16:42 made myself
- 08.07.12 21:34 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.07.12 22:10 Tomasz Pyra
- 10.07.12 08:12 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-21 Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=