    From: "zonda" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: radosna "tfórczość"
    Date: Thu, 5 Mar 2009 20:32:05 +0100

    Użytkownik "sanczeski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gop44a$7he$1@news.task.gda.pl...
    > powiem tak - bardzo mi żal pojazdów (bądź co bądź już zabytkowych) z
    > drugiej zaś strony nie potępiałbym w czambuł ich twórców.
    > teraz bym sobie łapy poprzetrącał ale w siermiężnych '80 -tych latach
    > kiedy to (niektórzy nie uwierzą ) nie było salonów motocyklowych, allegro
    > itp - popełniłem przeróbkę poczciwego junkersa - wiadomo przedłużenie
    > widelca, cięcie wahacza, żeby felga od syreny (taki samochód był) wlazła,
    > alternator z trabanta a lbo wartburga 6v (to też samochody takie były)
    > pędzony paskiem klinowym i takie tam . Robiliśmy to bo nie mieliśmy ani
> [...]

    Ja Cie rozumiem.. u mnie juz minela 40-stka (wstyd sie przyznac)..
    W 80 latach jezdzilismy jawami i "Etkami" i byl to wypas. Na prawde.
    W twojej stopce widze ze jestes z Sopotu - wlasnie w Sopocie na 3-maja
    (jeszcze przed wiaduktem) po lewej stronie za pawilonami, w drwenianym
    baraczku byl koles ktory przerobil swoja ETZ250 na kawasaki - przerobil sam.
    Byly aluminiowe nakladki na szprychy "udajace" alu (wszyscy bardzo
    chcielismy miec moto na odlewach), kanape przeprofilowal sam, a jej obicie
    bylo zrobione z czarnej detki. Na lsniacym baku byl duzy napis KAWASAKI.
    Wierz mi, ze wtedy motocykl prezentowal sie na prawde OK. Byl nawet problem
    z Milicja ktora nas zatrzymala i miala dylemat z tym z w papierach bylo MZ
    a on przeciez jechal na Kawasaki !
    Tak wiec ja tez nie mam nic do takich kolesi. Bardzo dobrze ze robia. Troche
    mi ich szkoda ze nie maja mozliwosci zeby to zrobic lepiej, ale lepsze jest
    to ze sie zajmuja takim czyms, niz maja popisac tanie wino na przystankach.

    Przez ponad 20 mialem rozne motocykle i nigdy nie byl to u mnie lans -
    trzeba pamietac ze jest duzo kierownikow ktorzy to kochaja.

    Taaa.... tak to bylo.

    Zonda