  • Data: 2009-03-05 19:52:03
    Temat: Re: radosna "tfórczość"
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no w mzetce to się podginało stelaż siedzenia , zakładało podwójne światło
    stopu, akcesoryjną boczną stopkę, bagażniki , oczywiście von z fartuchem
    gumowym (czytaj chlapaczem) a jak ktoś miał więcej kasy - to zakładał drugą
    tarczę -oczywiście bez zacisku :-)))
    Kiedyś po podgięciu do góry kanapy - nastepnego dnia konkretnie zachciało
    mi się popisów przed panienkami (Srokowo na Mazurach pamiętam jak dziś te
    wakacje) a wiadomo, żeby etkę (etz 150 w owej chwili) postawić do pionu
    trzeba było ostro strzelić ze sprzęgła , wcześniej przenosząc cały ciężar na
    tył moto. tak też zrobiłem- zapomniawszy o wcześniejszej operacji, srodek
    ciężkości się jakoś pozmieniał i etka po prostu uciekła spod dupy, a ja
    biegłem z nią kilkanaście metrów dzielnie wyciskając przedni hebel -a moto
    darło kamienie z chodnika tylnym błotnikiem i nie myślało się zatrzymać -
    efekt zamierzony uzyskałem, panienki uwagę zwróciły -pokładając się ze
    śmiechu.
    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana