  • Data: 2009-09-17 10:27:19
    Temat: Re: radiowy wyzwalacz lamp - problem
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    abs pisze:
    > Użytkownik "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Taka natura 'chińczyków'. Miałem już dwa komplety, powiedziałem dość i...
    > kupiłem kolejne chińczyki tylko innego typu. Na razie bez pudła.
    >
    > Pozdr,
    > ABS

    Dokładnie - jak przedmówca ja swojego odesłałem po pierwszych testach na
    10 zdjęć tylko 5 błysków na dodatek dobry czas synchronizacji to 1/120s.
    przy krótszych czasach wyraźnie było widać jak coraz słabiej była
    naświetlona scena.

    Kupiłem w końcu w FUNSPORT taki za 250 zł i na 10 pstryknięć 10 błysków,
    gorzej z synchronizacją bo na 1/160 - niestety nie wyciągnę tych 200
    które mam w aparacie. Co do zasięgu to jeszcze nie udało mi się na tyle
    oddalić by go stracić.

    Ariusz