    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radiowa transmisja danych 1b/s - macie pomysl
    Date: Thu, 26 Mar 2009 23:24:05 +0000 (UTC)
    <gqe6ph$qdh$1@inews.gazeta.pl> <gqeab7$nff$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    <gqe9jp$6q1$1@news.wp.pl> <f...@4...com>
    <49cb43a1$1@news.home.net.pl>
    <c...@4...com>
    <49cb95d6$1@news.home.net.pl>
    <l...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@4...com>

    a...@p...pl napisał:

    > no widzisz. Jakby byl zegar z mozliwoscia ustawienia dowolnej strefy
    > czasowej i wylaczenia DST (zmiany czasu letni/zimowy) to temat bylby
    > zalatwiony, a taaaaaaaaaaaaaaak trzeba kombinowac!
    >
    > Zegary z wyswietlaczem da sie kupic, ze wskazowkami nie (lub nie
    > znalazlem).

    No widzę. Skoro nie można wyłączyć zmiany czasu zegara wskazówkowego
    (chociaż może warto przyjrzeć się datasheetom użytych tam układów),
    to można popędzić wskazówkowy werk impulsami sekundowymi odbiornika
    zegara cyfrowego (albo samodzielnego odbiornika). Mnie sie zdaje to
    mnieeeeeeeejszym kombinowaniem niż budowa własnej sieci radiowej
    z nadajnikiem, ale to pewnie rzecz gustu.

    --
    Jarek