  • Data: 2023-09-21 08:46:11
    Temat: Re: radiotelefon Trop
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2023 o 19:57, J.F pisze:
> [...]
    >>> https://sp2put.pl/radioelektronicy/technika_odbioru_
    radiowego.htm#superreakcja

    >>> https://en.wikipedia.org/wiki/Regenerative_circuit

    > Albo przechodzi do superreakcji :-)

    Detektor?

    czy mniejsza pojemnosc

    > rezonans OK, ale czemu samodławnosc wyłącza?
    > Moze zmieniac dosc istotnie pojemnosc w bazie, a to moze miec wplyw za
    > zachowanie DC ..
    Na DC to raczej nie, wystarczy że zmieni pojemność na bazie żeby dla
    pewnych częstotliwości z układu np o Wspólnym Emiterze zrobił się o
    wspólnej bazie lub odwrotnie i juz masz generator kwarcowy.
    Nigdy się w to nie zgłębiałem bo i po co? odkrywać koło na nowo?

    --
    Janusz