  • Data: 2014-05-09 14:14:11
    Temat: Re: radioimpulsy
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek napisał:

    > No ale miganie ledem w 21 wieku jako forma komunikacji z użytkownikiem
    > (przekazywanie wartości jakiegoś parametru) to troche prymitywne,
    > szczególnie że urządzenie posiada lcd i może przekazać informacje w
    > bardziej naturalny dla człowieka sposób. Myślałem, że komunikacja
    > Morse'em wyszło już dawno z mody :-)

    Nadal nie zrozumiałeś, liczbę zużytej energii masz na wyświetlaczu,
    dioda miga co określoną ilość energii tak jak tarcza licznika
    mechanicznego wykonuje wtedy jeden obrót. Wcześniej patrząc na szybkość
    obrotu tarczy (częstotliwość pojawiania się czarnego znacznika)
    wiedziałeś jak duży masz chwilowy pobór prądu, teraz trzeba obserwować
    częstotliwość migania diodki. Nie służy to do komunikacji aczkolwiek
    można to w tym celu użyć i ludzie tak robią.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html