  • Data: 2014-05-10 18:09:57
    Temat: Re: radioimpulsy
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 09 May 2014 21:48:27 +0200, Michał Lankosz napisał(a):

    > A które to źle liczyły? Te, czy inne?
    > http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/476841,fataln
    e_liczniki_rwe_polska_trwa_wielka_akcja_wymiany_licz
    nikow_w_warszawie.html

    ZTCW opisany problem dotyczył liczników jednofazowych już stricte
    elektronicznych. Wadliwe były same wyświetlacze LCD. Te, o których
    pisałem, to znacznie starsze konstrukcje (z legalizacją nieważną od co
    najmniej kilku lat) - obudowa bakelitowa, wymiary jak typowy licznik
    indukcyjny no i nie spotkałem się z nimi w wersji jednofazowej. Jeśli
    kogoś to mocno interesuje to mogę spróbować odszukać w pracy oznaczenie
    ich typu.
    GG#2400455 ICQ#320399066