  • Data: 2009-04-21 10:40:52
    Temat: Re: racPytanie Laika - co kupic?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:6c2d2cef-9ec6-4523-b8a5-0a2336f7249d@u8g2000yqn
    .googlegroups.com...
    > no to mam teraz metlik ;)
    > mimo wszystko myslalem o lustrzaku ze wzgledu na wymiennosc szkiel a
    > wiem ze raz bede potrzebowal zrobic zdjecie z 50 cm a raz z
    > kilkudziesieciu metrow, wiec aparat bez wymiennych szkiel raczej
    > odpada no chyba ze jest jakis, ktory ma tak dobre i uniwersalne szklo
    > ze wiecej nie potrzeba aczkolwiek raczej jestem zdania jak cos jest do
    > wszystkiego
    > to jest do niczego.
    > Chyba po prostu wezme do lapy pare aparatow i bede sprawdzal ktory mi
> [...]

    Wez przeczytaj jeszcze raz to co napisales i sie zastanów. Potrzeba Ci
    aparatu który ma szeroki kat i spore tele. I to zapewni Ci zarówno kompakt
    jak i lustrzanka z obiektywem 18-200 jak i lustrzanka z 2 obiektywami. O
    innych potrzebach nie piszesz. W takim przypadku ciezko Ci cos doradzic. To
    jakby napisac : prosze o rade jakie auto kupic - chce jezdzic po miescie i w
    trasy. Pomysl abys kupil sobie jakis kompakt z trybami P, S, A M i jak
    piszesz ze jest taka potrzeba sporym tele jest chyba tu najlepszy. Kup sobie
    jakas hybryde, zrobisz troche zdjec, moze troche poczytasz i bedziesz
    wiedzial czego Ci brak a czego nie.