  • Data: 2012-05-21 01:38:01
    Temat: Re: quattro - xdrive
    Od: scobowski <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-20 12:54, marian co imie ukrywa pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=PfcIt7L6hY0&feature=r
    elated

    > odwieczna rozroba na temat wyzszosci tych systemow nad soba, + dyskus czy
    > zmanipulowane i jak - tu zostalo rozwiane.
    > wada - trzeba znac zabi jezyk,
    > ps
    > nie sprawdzalem czy bylo.

    Aaaale masakryczną sytuację ostatnio miałem... zakopałem się na amen na
    rolkach, a, że ni chuja nie rozumiem jak działa napęd w moim wozie - tak
    już zostałem...
    Hehehehe :)

    Jak ktoś nie rozumie, jak to działa - to potrzebuje takich filmików i
    takich dyskusji.

    p.s.: w wyrobieniu sobie zdania pomaga też troszeczkę pojeżdżenie
    różnymi samochodami...