  • Data: 2015-01-17 23:55:25
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 19:54:36 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > To w końcu Python (i jemu podobne) powstają po to, żeby
    > programowanie uprościć, czy po to, żeby było jeszcze
    > trudniejsze?

    to jest dosyc istatny problem wlasnie,
    bo mi sie wydaje ze mnogosc platform
    i technologii skutkuje wielkim rozproszeniem (ktore zdaje sie bedzie jeszcze rosło)

    czasem sie zastanawiam jak sie do tego faktu odniesc, jakos specjalnie nic nie
    wymyslilem, odciecie sie od tego rozproszenia chyba byloby dosyc radykalnym krokiem
    mw takim jak wstapienie do klasztoru - wydaje sie ze moze i dobrym ale jakos ciezko
    sie na cos takiego zdecydowac (dzis akurat chaos mnie przytlacza)