    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: python...
    Date: Tue, 6 Jan 2015 22:59:55 +0000 (UTC)

    On 2015-01-06, g...@g...com <g...@g...com> wrote:
    [...]
    > (python bywa niekiedy
    > okreslany mianem "wykonujacego sie pseudokodu")

    ...co jest bzdurą, bo pseudokod z definicji omija nieistotne dla danej
    sprawy rzeczy, a Python jednak wymaga kompletnego programu. Zresztą
    o tym pierwszy raz czytam u ciebie, więc twoje "niekiedy" chyba się
    sprowadza do "ja tak robię".

    > najwiekszymi wadami wydaja mi sie dziwny model obiektowy (do ktorego jednak
    > mozna sie przyzwyczaic) oraz balagan panujacy w wersjach pythona.

    Nie wiem co masz do modelu obiektowego w Pythonie, bo jest mniej więcej
    typowy dla współczesnych języków obiektowych. A w wersjach jest
    porządek. Liniowy porządek w obrębie danego wydania (2.x, 3.x).

    > powaznym problemem jest tez brak systemu typow

    OK, po tym widać że nie wiesz o czym mówisz, więc przestań. Typów to nie
    ma w rachunku lambda, a nie w Pythonie.

    > irytujace wydaje sie rowniez to, ze autor pythona, Guido van Rossum,
    > sprawia wrazenie kompletnego ignoranta w kwestii jezykow programowania

    I mówi to ktoś, kto nie odróżnia braku systemu typów od dynamicznego
    systemu typów.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot