  • 1. Data: 2002-07-18 11:26:00
    Temat: pytanie z rana...
    Od: "KSZYCHOOO" <krzychuuu/wyrzuc_to/@hoga.pl>

    cze...
    mam takie męczące pytanie z rana:
    jaką umowę wybraliście... na czas określony czy nieokreślony?
    i czy po upływie czasu określonego można go kontynuować bez żadnych opłat :)

    post. KSZYCHOOO

  • 2. Data: 2002-07-18 23:37:16
    Temat: Re: pytanie z rana...
    Od: "Ibiza" <i...@g...pl>

    ja wybralem na okreslony, bo nawet jakbym zerwal to po co mi ten modem ???
    I tak sie z niego nie skorzysta, a zreszta wyczujesz co bedzie za dwa lata
    ???

  • 3. Data: 2002-07-19 14:04:28
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    Czesc,

    nie bylo napisane wprost, ale domyslam sie ze chodzi o sdi.

    umowa na czas okreslony to 24 mies. i jakies 500 zl, jak zerwiesz
    przed terminem, to placisz drugie 500 zl kary.Po tych 24 mies.
    przechodzisz na nieokreslony za free.

    umowa na czas nieokreslony, to wiadomo, ale oplata z jakies 800 zl (z
    kawalkami).

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 4. Data: 2002-07-19 16:34:38
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@i...pwr.wroc.pl (Peptulis Amargolis) wrote in
    <1...@4...com>:

    >nie bylo napisane wprost, ale domyslam sie ze chodzi o sdi.

    Oj obawiam sie, ze chodzilo o Neostrade+....

    W.

  • 5. Data: 2002-07-20 18:23:21
    Temat: Re: pytanie z rana...SDI
    Od: "KSZYCHOOO" <krzychuuu/wyrzuc_to/@hoga.pl>

    > Oj obawiam sie, ze chodzilo o Neostrade+....

    sorki...moje wina...dałbym głowe że napisałem ale "nikt nie jest nieomylny
    [było kiedyś takie jpg z jeżem]"
    otóż chodziło o SDI :)
    dzięki za odpowiedz i jeszcze jedno:
    zakładam SDI na czas określony i po3 miechach chciałbym przejść na NEO + i
    co wtedy płacę te drugie 500zł ?
    w cenniku o neo+ pisze "zmiana z SDI na Neo+ 150zł" a co jeśli chodzi o czas
    określony?

    post. KSZYCHOOO

  • 6. Data: 2002-08-01 19:07:44
    Od: porzeraczmuzguw <t...@p...net>

    Thu, 18 Jul 2002 11:26:00 +0000 (UTC), "KSZYCHOOO"
    <krzychuuu/wyrzuc_to/@hoga.pl> in msg <ah5r65$co0$2@news.tpi.pl>
    wrote:

    >i czy po upływie czasu określonego można go kontynuować bez żadnych opłat :)

    Owszem można, na warunkach jak przy czasie nieokreślonym i przy cenie
    jak przy czasie określonym...
    --
    pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
    --{ http://*** }-- --{ http://pozmu.net }--