    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pytanie z qt
    Date: Mon, 25 Dec 2017 22:07:07 +0100
    <a...@n...v.pl> <p1h9df$f5t$1@gioia.aioe.org>
    <a...@n...v.pl> <p1imu8$e5d$1@gioia.aioe.org>
    <s...@m...localdomain>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@m...localdomain>
    <a...@n...v.pl>
    <p1m33v$eo9$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <d...@g...com>
    <a...@n...v.pl>
    <p1nqa1$11u$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <p1qj8g$gnm$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <p1rarn$5re$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <p1rhuh$ifk$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>

    On 12/25/2017 9:55 PM, slawek wrote:
    > A tak zupełnie szczerze: zrobiłeś kiedyś jakiś procesor?

    Wiesz, mam wrażenie że w PL będzie ciezko znaleźc kogokolwiek kto
    zrobił. W tym sensie że Ci od odropodobnych już wymarli, a od tamtego
    czasu postęp technologiczny nie nastapił w tym kraju. Pechowo nikt tu
    nie robi niczego uzytecznego z piasku. Ah, zapomnialem, mamy
    osiągnięcie, najszybszy na świecie 8051 z Bytomia. Wszystkie zegary
    szkolne już sie nie moga doczekać kiedy dostana kopa.

    Zafascynowała mnie również porzeba robienia procesorów aby móc je
    krytykować. Serio, to tak ma działać? Kurcze, a ja myslalem że taki
    kibic może sobie krytykować piłkarza a tu się okazuje ze nie wolno. No
    nic, czas zaprzestac najwidoczniej.

    > Jakikolwiek?

    A wiesz, zabawne że o to pytasz. Tak, jakis czas temu zrobiłem 6502. Coś
    na ksztalt emulacji i symulacji w hardware. Może to nie jest jakieś
    specjalne osiągnięcie, ale jakoś tam mi się skojarzylo podobnym levelem
    co 8086/8080.

    > Bo
    > jedyne o czym możemy być pewni to że to co zrobiłeś w swoim życiu
    > zapewniło niejedno szambo.

    Jasne, brak argumentów zawsze można czymś zastapić :) Z tego jasny
    wynika wniosek że model programowy x86 to fiołki i lawenda. Cóż, być
    fanboyem 30 letnich miernych technologii które były mierne wtedy i
    dzisiaj to się nazywa wiara.