  • Data: 2017-12-25 18:40:04
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/25/2017 6:32 PM, slawek wrote:
    > Sam miałem Amigę. A wcześniej Meritum. Ale na Amidze nie było Fortranu.
    > Więc kiepsko nadawała się do pracy.

    Zależy jakiej. Ja pracowałem w C. Nadawała się znakomicie tak samo jak
    AtariST czy unixy. DOS się znakmicie nie nadawał, choć bardziej z uwagi
    na gównianośc x86.

    > Bo akurat do pracy potrzebny był
    > Fortran. Nie moja decyzja.

    Ah, czyli najzwyczajniej w świecie dla Ciebie ten DOS był niezly. No to
    żesmy się tu wyprodukowali, a tu się okazuje ze to tylko gówniany
    subiektywizm...