  • Data: 2013-06-22 22:38:05
    Temat: Re: pytanie z mutexów
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Jun 2013 12:03:10 -0700 (PDT), firr

    >prymitywne jest nieststy calosciowe podejscie
    >kolegi polegajace na tym ze kolega nie przeczytal
    >i nie zrozumial a udziela mi porad -- niemozebnie
    >mnie to wnerwia bo nie mam czasu na takie gadki
    >szmatki

    Drogi "profesozre" fir! W odroznieniu od samozwanczego Kolegi
    "profesora", programowanie wspolbiezne wykladalem przez 15 lat i
    zajmowalem sie nim profesjonalnie. Wiec mniej wiecej wiem ze
    "rozwiazana" Kolegi "profesora" nie maja sensu, a pierwsze z nich
    znajduje sie na pierwszej stronie wszystkich znanych mi podrecznikow
    traktujacych o programowaniu wspolbieznym, i prezentowane jest jako
    rozwiazanie NIEPRAWIDLOWE.

    Rowniez w ciagu pierwszych 15 minut pierwszego wykaldu omawia sie to
    "rozwiazanie" i wyjasnia sie dlaczego jest nieprawidlowe. Objasnia to
    rowniez Ben Ari w swojej ksiazce. Na pierwszych paru stronach.

    Dlogi Kolego "profesorze"! NIEWIEDZA jest OK. Nie ma takich ktorzy
    wiedzieliby wsyusyko. Natomiast IGNORANCJA jest naganna. Ignorancja to
    niewiedza polaczona z glebokim przekonaniem ze wie sie wszystko. To
    wlasnie co Kolega "profesor" prezentuje.

    Proponuje aby Kolega "profesor" jednak postudiowal to i owo zanim
    zacznie ponownie ludziom zawracac glowy. Studiowanie nie boli

    A.L.

    P.S. Wszystkie pozostale "rozwiazania", jak pisalem, to czysty
    nonsens. Programowanie wspolbiezne nic nie ma wspolnego z jakimis
    "martwymi cyklami", a wspolbieznosci nie organizujesie blokujac
    przerwania