  • Data: 2011-07-29 13:21:46
    Temat: Re: pytanie w temacie ronda
    Od: Javelin <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W liście od "Waldek Godel" datowanym 29 lipca 2011 (13:11:39) napisano:

    > Tylko ronda mają oś jezdni? No to jest ciekawe odkrycie.

    Oczywiście że nie, ale póki co to Ty robisz z siebie idiotę próbując
    przekręcać moje słowa. Od samego początku dyskusji mówiłem o osi
    jezdni na rondzie, wiesz, tej części która cały czas idzie po okręgu,
    tej części której nazywamy rondem. Gdybyś dalej nie rozumiał, to oś
    jezdni rozdziela na dwie równe połowy jezdnie NA rondzie które to
    biegną nieprzerwanie do okoła ronda. To że przy rondzie są zjazdy
    które mają własne osie jezdni to już jest zupełnie inna bajka.
    Jednak uwaga przypominam, od samego początku mówiłem o osi jezdni na
    rondzie.

    --
    Javelin
    Kraków