  • 21. Data: 2009-12-17 14:38:35
    Temat: Re: pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-17 14:34:36 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Ja tam tylko 15 razy w zyciu rozbieralem przod wiec moge nie znac
    > wszystkich sztuczek, ale podnosnik podparty pod dolna polke nie daje
    > mozliwosci demontazu tejze polki.

    KaJot, maj friend (że się tak spoufalę), wskaż mnie palcem, gdzie un
    chce półki ściągać

    (dla ułatwienia)

    Jak to natomiast zrobic aby wyjac lagi i zeby nie lecial "na ryj" ze
    tak powiem?

    Ja naprawdę wierzę w Twą Siłę Doświadczeń, ale kurna na proste problemy
    dawajmy proste rozwiązania (nie to że prostackie).

    PS. ja do jednorazowego dłubania, nie mając skąd pożyczyć podnośnika,
    kombinowałbym raczej z podparciem na kolektorach. Sterta książek
    telefonicznych działa całkiem-całkiem.

    de Fresz

  • 22. Data: 2009-12-17 14:43:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "de Fresz" ja do jednorazowego dłubania, nie mając skąd pożyczyć
    podnośnika,
    > kombinowałbym raczej z podparciem na kolektorach. Sterta książek
    > telefonicznych działa całkiem-całkiem.

    Nie dziala z niektorymi faulkami niestety...:)))

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 23. Data: 2009-12-17 14:58:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > KaJot, maj friend (że się tak spoufalę), wskaż mnie palcem, gdzie un
    > chce półki ściągać

    No, ja mu tlumacze caly czas ze wg mnie problem z krzywa jazda tego xx
    tkwi w lozyskach glowki ramy. Wiec nie bede aprobowal zadnych posrodkow
    podpierajacych dolna polke, bo jest to niezgodne z moja logika.

    A moja logika nie uznaje kompromisow, szczegolnie kiedy to nie ja sie
    musze babrac w smarach.
    :-)

    KJ

  • 24. Data: 2009-12-17 15:17:52
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-17 15:43:51 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > Siemka
    >
    > *** "de Fresz" ja do jednorazowego dłubania, nie mając skąd pożyczyć
    > podnośnika,
    >
    > Nie dziala z niektorymi faulkami niestety...:)))

    Jak XX na przykład? ;-)))

    de Fresz

  • 25. Data: 2009-12-17 15:24:45
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-17 15:27:55 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > No to po co kupowac podnosnik za 260zl?

    Bo niewiele mniej kosztuje zwykły pod widelec, a zasadniczo jak się ma
    aspiracje do dłubania samemu (ale tu może nadinterpretuję), to warto
    takie ustrojstwo mieć w garażu.

    > Prosto to jest wziac trapez
    > z samochodu i efekt bedzie ten sam, a nawet lepszy bo mozna zdemontowac
    > caly przod :-)

    Trapez nie zawsze zadziała - motocykl może nie stać stabilnie na jego
    szynie (Sevenka mi nie chciała, bo kolektory nie idą równo w
    płaszczyźnie poziomej, tylko jedna rura wyżej, druga niżej itp). No i
    nie w każdym samochodzie jest trapez.

    de Fresz

  • 26. Data: 2009-12-17 15:51:15
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"de Fresz"
    Jak XX na przykład? ;-)))

    Ojojoj
    - by Czesio

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 27. Data: 2009-12-18 17:16:14
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > podpierajacych dolna polke, bo jest to niezgodne z moja logika.
    >
    > A moja logika nie uznaje kompromisow, szczegolnie kiedy to nie ja sie

    A wystarczyloby motocykl podwiesic na jakiejs linie, ino zeby sie nie
    urwal ;)

    Pzdr
    --
    marider