  • Data: 2009-12-13 21:12:12
    Temat: Re: pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    fly pisze:

    > Ok, kolo z tylu ustawione prosto. Mysle ze grunt to ustalic dlaczego
    > kierownica leci w lewo gdy stoi na centrali.

    Jak moto stoi to co Cię martwi jak się ustawia przód ?

    Stojąc jeszcze nikt nie skręcił :-)

    Ilość sztywnych przewodów w tej okolicy jest taka, że to one decydują
    jak się ustawia przód jak jest luźny, ale to nie ma związku z jazdą.

    Tak, zużyte łożysko główki ramy może dać taki efekt jak obserwujesz u
    siebie. Możesz jeszcze sprawdzić czy jest nie jest przestawiony na
    półkach. Luzujesz śruby, ustawiasz, skręcasz. Wg mnie się nic nie zmieni
    bo skatowane jest łożysko.

    KJ