  • Data: 2009-12-14 07:31:46
    Temat: Re: pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
    Od: fly <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Dec, 00:59, Barnaba <p...@g...com> wrote:

    > Zastanow sie w druga strone: czy to, ze opona jest lysa z prawej nie
    > jest skutkiem krzywego motura (lub zawieszenia). Jak zmienisz, mozesz
    > miec to samo, no chyba ze tam w UK jest wiecej zakretow w prawo i sama
    > tak smiesznie wylysiala? A teraz zagadka: czy jak przednia opona jest
    > lysa z prawej to jest to wynik znoszenia motura w lewo czy w prawo?
    >
    > PS. Moze sprawdz gdzies tam na wyspach laserowo geometrie ramy, zawsze
    > jeden punkt do wyeliminowania bedziesz miau.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Barnaba
> [...]

    Mysle ze pierwszym krokiem bedzie wymiana opony na nowa. Ta jest mocno
    zdezelowana i nei wierze ze przeszedlby MOT na niej (ktory byl nota
    bene 2mce temu)
    Wiem ze synowie typa od ktorego kupilem scigaja sie w wyscigach
    motocyklowych moze sobie ktorys "podmienil".
    Dzis jeszcze wyjme oske przedniego kola to mi podpowie czy lagi sa ok.
    Zeby byla krzywa rama musialyby byc widoczne znaki po dzwonie a nic
    nie ma. Wszystko wyglada naprawde dobrze jak na wiek.

    Dam znac wieczorem co i jak z wyjeciem przedniej oski. Potem bede
    myslal dalej.

    Pozd,
    mt