  • Data: 2013-06-17 16:22:47
    Temat: Re: pytanie o zoom optyczny
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-14 09:30, nn pisze:
    > Nic nie sprzedaje.
    >
    > Tylko osoby majace cos do powiedzenia co bedzie dla mnie pomocne w zwiazku z
    > zapytaniem prosze
    > nadal o odpowiedzi.

    Chcesz merytorycznej odpowiedzi? Proszę bardzo, tylko ja nie za bardzo
    jestem na bieżąco z kompaktami. Modele, które będą doskonale
    współpracować z konwerterami tele, wide, makro:
    - Canon A6xx(Cała seria od A610dp A640 lub 650)
    - Fuji S20Pro, S602Z po nowsze modele jak S9600
    - Konica-Minolta 5i, 7i, 7Hi, A1, A2, A200
    Niektóre z nich mają gwint do mocowania filtrów na obiektywie, w innych
    mocuje się filtry i inne dodatki poprzez tuleję(Canon A6xx, starsze Fuji
    jak S20Pro).
    Z nowych aparatów, to na prawdę nie wiem, co bo nie śledzę tak premier
    kompaktów - mój aparat w telefonie jest lepszy od kompaktu (też
    Samsunga) WB 600.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/