  • 1. Data: 2011-07-28 13:10:23
    Temat: pytanie o rowerzystów
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Jak to teraz jest.
    Czy rowerzysta wyjeżdżający z podporządkowanej gdzie ma znak STOP
    ma pierwszeństwo? Bo wczoraj takiego jednego o mało nie zdjąłem
    z drogi. Piąchą machał i widać że zdenerwowany. Ja się mało nie
    posrałem ze strachu, że miałbym rowerzystę na sumieniu.

  • 2. Data: 2011-07-28 13:12:44
    Temat: Re: pytanie o rowerzystów
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/07/2011 12:10, megrims wrote:
> [...]
    > z drogi. Piąchą machał i widać że zdenerwowany. Ja się mało nie
    > posrałem ze strachu, że miałbym rowerzystę na sumieniu.

    Obvious troll is obvious. Spróbuj trochę bardziej subtelnie następnym
    razem. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2011-07-28 13:13:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to teraz jest.
    > Czy rowerzysta wyjeżdżający z podporządkowanej gdzie ma znak STOP
    > ma pierwszeństwo?

    A wyjechał z jezdni czy ze ścieżki rowerowej?
    Bo jak to pierwsze to nic się nie zmieniło i oczywiście ma psi obowiązek się
    zatrzymać, jak drugie - czy znak dotyczył tej ścieżki?

  • 4. Data: 2011-07-28 16:19:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-28 13:13, Cavallino pisze:
> [...]
    > Bo jak to pierwsze to nic się nie zmieniło i oczywiście ma psi obowiązek
    > się zatrzymać, jak drugie - czy znak dotyczył tej ścieżki?

    normalny asfalt. OK. można wątek zamknąć.

  • 5. Data: 2011-07-28 17:31:48
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał

    > można wątek zamknąć.

    nie da sie.

    Protz

  • 6. Data: 2011-07-29 12:56:07
    Od: Jerry <j...@g...com>

    .

    > A wyjechał z jezdni czy ze ścieżki rowerowej?
    > Bo jak to pierwsze to nic się nie zmieniło i oczywiście ma psi obowiązek się
    > zatrzymać, jak drugie - czy znak dotyczył tej ścieżki?

    Autentycznie nie wyobrażam sobie sytuacji, w której ścieżka idąca
    wzdłuż podporządkowanej kończy się przy ulicy z pierwszeństwem i znak
    stop dotyczy drogi dla samochodów, ale dla rowerów już nie i
    rowerzysta może robić co chce. No chyba, że byłby to punkt eliminacji
    rowerzystów...

  • 7. Data: 2011-07-29 13:10:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    b.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    >stop dotyczy drogi dla samochodów, ale dla rowerów już nie i
    >rowerzysta może robić co chce. No chyba, że byłby to punkt eliminacji

    A ja sobie wyobrażam, bo widziałem już numer z drogą główną idącą w prawo po
    łuku 90 stopni (a więc kto nie chce skręcać w prawo musi ustąpić
    pierwszeństwa samochodom nadjeżdżającym tą drogą główną), podczas gdy NOWO
    wymalowana ścieżka rowerowa leci sobie prosto bez żadnego znaku, więc
    samochody nadjeżdżające z prawej ją przecinają - co za tym idzie powinny
    przepuścić rowerzystów.

    Jako że bez tej ścieżki w tym miejscu jeździ się od lat kilkudziesięciu, to
    wnioski mam podobne jak Ty - jak rowerzysta spróbuje skorzystać z
    pierwszeństwa to jest pewniakiem do eliminacji, bo 99,9% nadjeżdżających z
    prawej kierowców nie będzie wiedziała że powinna się zatrzymać.

  • 8. Data: 2011-07-29 13:13:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 03:56:07 -0700 (PDT), Jerry napisał(a):

> [...]
    > wzdłuż podporządkowanej kończy się przy ulicy z pierwszeństwem i znak
    > stop dotyczy drogi dla samochodów, ale dla rowerów już nie i

    http://www.mocniak.pl/rowery2.png
    teraz zamiast tego ustąp z dołu wstaw sobie "STOP", a zamiast ustąp z
    lewej - "droga z pierwszeństwem" i masz prawie taką sytuację. Prawie, bo
    rowerzysta musi ustąpić temu z prawej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2011-07-29 23:50:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-29 12:56, Jerry pisze:
> [...]
    > stop dotyczy drogi dla samochodów, ale dla rowerów już nie i
    > rowerzysta może robić co chce. No chyba, że byłby to punkt eliminacji

    to przejedz sie do Belgii...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-07-30 00:22:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-28 16:19, megrims pisze:

    > normalny asfalt. OK. można wątek zamknąć.

    hE HE , Teraz rozpętamy wojnę w Twoim wątku, i to Ty będziesz
    odpowiedzialny !

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=