  • 11. Data: 2011-10-16 21:43:19
    Temat: Re: pytanie o radio przenosne
    Od: "Zennon" <Z...@U...invalid>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j7ektm$ohj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wąska selektywność by się przydała (i przyzwoita czułość). Skąd tak, ano w
    > Krakowie odbiór Tok Fm zakłóca jakaś stacja ze śląska (silny sygnał bodaj
    > 100kHz obok), PR1 też różnie odbiera. Wiadomo tunery hifi czasem mają
    > zawężanie selektywności np do 200kHz, a tańsze urządzenia wiadomo. Padł
    > pomysł zakupu np na takiego Panasonica http://tinyurl.com/3hzg7xq lub taki
    > Grundig http://tinyurl.com/3c5zzhe pytanie czy ktoś z Was przerabiał
    > podobny
    > temat? Sprawdzi się? Czym warto się zainteresować?
    > Czy też obecna tania elektronika nie warta jest funta kłaków?

    Polecam
    http://www.mediamarkt.pl/produkty/audio/przenosne-au
    dio-video/radia/m-088-r

    Duże gałki, duży wyświetlacz, cyfrowa synteza (analogowe w kuchni zaczynają
    wariować, bo się kondensatory strojeniowe paprzą), łatwe zapamiętywanie
    stacji i korzystanie z pamięci, głośnik solidny. I działało wewnątrz
    hipermarketu.

    Zennon

  • 12. Data: 2011-10-17 14:21:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bratPit pisze tak:

    > dzięki za podpowiedź ale internetowe radio odpada, musi być FM

    vintage freak!
    :)

    --
    Piter

  • 13. Data: 2011-10-17 15:13:43
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zdecydowanie radio internetowe. Kto dzisiaj słucha
    > zaszumionej muzyki?

    Może ci sami co płyt winylowych? ;-)
    A tak poważnie to np. ja wolę radio FM od internetowego. "I
    co Pan nam zrobi?" ;-)

  • 14. Data: 2011-10-17 15:19:01
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    >Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:j7fg9t$knd$...@n...onet.pl... To i ja podepnę się pod wątek.
    >Otóż chętnie kupiłbym możliwie najprostsze radio dla osoby starszej i ze
    >względu na wiek praktycznie

    Mam w spadku takie oto radyjko:
    http://www.radiomuseum.org/r/grundig_prima_boy_100_2
    .html i dokładnie
    spełnia ono twoje warunki. Świetny odbiór, duże przyciski i banalna obsługa.
    Może uda ci się znaleźć gdzieś na aukcji.

  • 15. Data: 2011-10-18 19:02:14
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl>

    > Może ci sami co płyt winylowych? ;-)
    > A tak poważnie to np. ja wolę radio FM od internetowego. "I co Pan nam
    > zrobi?" ;-)

    Co do muzyki, to słuchając ją przez radio FM też słuchamy myzy
    skompresowanej cyfrowo. Nie sądzę, aby gdzieś jeszcze była puszczana muzyka
    z płyt CD nie mówiąc o analogach. Raczej wszędzie idzie z komputera w
    których rozgłośnie mają zapisane większośc muzycznych treści. Tak więc
    słuchająć przez FM słuchamy nie tylko muzyki skompresowanej ale jeszcze
    dodakowo z niską dynamiką i często z szumkami.
    Ilość stacji w Internecie robi wrażenie. Można słuchać nie tylko tych
    stacji, które są dopuszczone przez oficjaną propagandę rządową ale wielu
    innych niszowych.
    Każdy może wybierać - sobie na złość.

  • 16. Data: 2011-10-18 19:36:48
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Zbyszekkk wrote:

    > Co do muzyki, to słuchając ją przez radio FM też słuchamy myzy
    > skompresowanej cyfrowo. Nie sądzę, aby gdzieś jeszcze była puszczana
    > muzyka z płyt CD nie mówiąc o analogach.

    ZTCW Radio Lublin uzywa CD

    --
    Włodek

  • 17. Data: 2011-10-19 09:12:25
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ZTCW Radio Lublin uzywa CD

    Jak przyjdziesz z kapelą do studia i z własnym demo.
    Każde radio tak robi, reszta z pluj listy z kompa,
    i prawdopodobnie mp3.

    Artur(m)i