  • 1. Data: 2011-10-16 13:06:56
    Temat: pytanie o radio przenosne
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    potrzebne jest radio do kuchni które ma przyzwoite parametry - szczególnie
    wąska selektywność by się przydała (i przyzwoita czułość). Skąd tak, ano w
    Krakowie odbiór Tok Fm zakłóca jakaś stacja ze śląska (silny sygnał bodaj
    100kHz obok), PR1 też różnie odbiera. Wiadomo tunery hifi czasem mają
    zawężanie selektywności np do 200kHz, a tańsze urządzenia wiadomo. Padł
    pomysł zakupu np na takiego Panasonica http://tinyurl.com/3hzg7xq lub taki
    Grundig http://tinyurl.com/3c5zzhe pytanie czy ktoś z Was przerabiał podobny
    temat? Sprawdzi się? Czym warto się zainteresować?
    Czy też obecna tania elektronika nie warta jest funta kłaków?
    dzięki za sugestie,

    brat

  • 2. Data: 2011-10-16 15:51:40
    Temat: Re: pytanie o radio przenosne
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bratPit pisze tak:

    > dzięki za sugestie

    pewnie masz wifi w domu :)
    http://gdansk1-1.radio.pionier.net.pl:8000/pl/tuba10
    -1.mp3

    --
    Piter

  • 3. Data: 2011-10-16 17:27:49
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temat? Sprawdzi się? Czym warto się zainteresować?
    > Czy też obecna tania elektronika nie warta jest funta kłaków?

    Zdecydowanie radio internetowe. Kto dzisiaj słucha zaszumionej muzyki?
    Zbyszek

  • 4. Data: 2011-10-16 18:29:01
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 16 Oct 2011 19:27:49 +0200, "Zbyszekkk"
    <z...@M...onet.pl> wrote:
    >Zdecydowanie radio internetowe. Kto dzisiaj słucha zaszumionej muzyki?
    A w życiu. Słucham Dwójki jak jestem za granicą, a to jest tak pół
    roku w roku, i z wielką ulgą wracam do zwykłego radia. Co ciekawe, to
    sporo narzekania czytałem również na DABy w Wielkiej Brytfance - że
    tak pokompresowane że jakość poniżej przyzwoitego FM.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2011-10-16 19:26:29
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Ten panasonic RF-U350 ma funkcję Slow Speech. Pierwszy raz spotykam się
    z czymś takim. Na jakiej zasadzie działa ta funkcja?

    Michał

  • 6. Data: 2011-10-16 19:35:21
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 16 Oct 2011 15:06:56 +0200, "bratPit" <k...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >temat? Sprawdzi się? Czym warto się zainteresować?
    >Czy też obecna tania elektronika nie warta jest funta kłaków?

    Ja mam Panasonica RF-3700, wybrałem go dlatego, że w blaszanej hali MM
    odbierał najlepiej. Wady: nie pamięta stacji pod przyciskami bez
    baterii, niepodświetlany ekranik i brak RDS.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2011-10-16 20:54:18
    Od: JDX <j...@o...pl>

    To i ja podepnę się pod wątek. Otóż chętnie kupiłbym możliwie
    najprostsze radio dla osoby starszej i ze względu na wiek praktycznie
    już niewidomej. Obecnie używa ona prostego monofonicznego
    radiomagnetofonu Philipsa no i mimo wszystko okazuje się, że jest tam
    trochę za dużo przycisków, przełączników i pokręteł w związku z czym
    ktoś musi moja babkę odwiedzać i stroić radio na jej ulubioną Jedynkę.
    Albo najzwyczajniej przestawić przełącznik zakresów na UKF. :-)
    Najlepiej gdyby radio było z dwoma pokrętłami - jedno do strojenia a
    drugie włączania i regulacji głośności. Niezłe byłoby też radyjko z gałą
    do włączania/głośności i umieszczonymi w jej pobliżu przyciskami pod
    którymi można byłoby zaprogramować kilka stacji. Czy ktoś z szanownych
    grupowiczów mógłby polecić coś takiego?

  • 8. Data: 2011-10-16 21:06:37
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > pewnie masz wifi w domu :)
    > http://gdansk1-1.radio.pionier.net.pl:8000/pl/tuba10
    -1.mp3

    a pewnie że... nie mam ;-)
    a tak serio, dzięki za podpowiedź ale internetowe radio odpada, musi być FM
    :-)

    brat

  • 9. Data: 2011-10-16 21:07:15
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ten panasonic RF-U350 ma funkcję Slow Speech. Pierwszy raz spotykam się
    > z czymś takim. Na jakiej zasadzie działa ta funkcja?

    zielonego ani w żadnym innym kolorze pojęcia nie mam,

    brat

  • 10. Data: 2011-10-16 21:07:56
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ja mam Panasonica RF-3700, wybrałem go dlatego, że w blaszanej hali MM
    > odbierał najlepiej. Wady: nie pamięta stacji pod przyciskami bez
    > baterii, niepodświetlany ekranik i brak RDS.

    super, dzięki, jest to jakiś trop,

    brat