  • 1. Data: 2011-05-27 17:31:14
    Temat: pytanie o przełącznik świateł drogowych - Corolla E12
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Pytanie do właścicieli takiego auta:
    Czy przy położeniu pokrętła świateł w pozycji Wyłączone da się (powinno
    się dać) pchnąć dźwignię w pozycję włączenia świateł drogowych czy
    powinna być blokada i dźwignie nie powinna się dać pchnąć, dopiero po
    po przekręceniu pierścienia na światła mijania? We wszystkich
    dotychczasowych autach tak miałem (blokadę), a w moim egzemplarzu
    Corolli ten przełącznik daje się odepchnąć przy wyłączonych światłach,
    przez co kolejny raz udało się spalić przekaźnik AWS do automatycznego
    załączania świateł (pewnie znów spaliły się ścieżki na płytce, ogólnie
    odradzam). Zanim wywalę kolejne kilkadziesiąt złotych na naprawę AWS
    chciałbym się upewnić czy aby nie muszę szukać przełącznika świateł
    najpierw.
    --
    MZ

  • 2. Data: 2011-05-27 19:33:37
    Od: TomekGB <m...@o...pl>

    W dniu 2011-05-27 17:31, MZ pisze:
> [...]
    > odradzam). Zanim wywalę kolejne kilkadziesiąt złotych na naprawę AWS
    > chciałbym się upewnić czy aby nie muszę szukać przełącznika świateł

    u mnie się da (E12 wagon 2003), przy wyłączonych światłach nie da się
    włączyć tylnych halogenów, przełączyć na długie można

    pozdro

  • 3. Data: 2011-05-27 20:04:39
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-27 19:33, TomekGB pisze:
    > u mnie się da (E12 wagon 2003), przy wyłączonych światłach nie da się
    > włączyć tylnych halogenów, przełączyć na długie można
    Dzięki. No to mam zagwozdkę, bo w AWS-2 (w 1 chyba też) niestety nie da
    się zablokować włączenia długich, a dłuższe włączenie "na automacie" bez
    przekręcenia przełącznika "ręcznego" niestety skutecznie spala ścieżki
    na płytce, za duży prąd płynie.
    --
    MZ