  • 1. Data: 2011-05-27 11:38:14
    Temat: Piątkowo - "Zagazowany" motocykl :)
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Coś dla fanów dwóch kółek i ekologii,
    zagazowany motocykl :)
    http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-05-27 12:04:17
    Temat: Re: Piątkowo - "Zagazowany" motocykl :)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 11:38:14 +0200 osobnik zwany janusz_kk1
    wystukał:

    > Coś dla fanów dwóch kółek i ekologii, zagazowany motocykl :)
    > http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

    i to na holzgaz :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-05-27 12:45:45
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml
    -------------------

    Prawie jak ta CZ-ka (175 !)
    z silnikiem Samary i baniakiem na LPG ;-)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-05-27 13:02:28
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A we Włoszech można kupić skutery na LPG. Butla pod siedzeniem w schowku...
    :-)
    Tomek

  • 5. Data: 2011-05-27 13:22:44
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-05-27 11:38, janusz_kk1 pisze:
    > zagazowany motocykl :)

    Tu więcej takich wynalazków:

    http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?t=3754
    http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?f=47&t=6516
    http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?f=47&t=6936#p83
    141
    http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?f=47&t=5840
    http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?f=47&t=6238
    http://www.holzgas.ch/

    Ciekawie będą wyglądać nasze drogi jak podniosą akcyzę na LPG i ta
    technologia się upowszechni ;)

    --
    kamil d

  • 6. Data: 2011-05-31 15:10:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-27 11:38, janusz_kk1 pisze:
    > Coś dla fanów dwóch kółek i ekologii,
    > zagazowany motocykl :)
    > http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

    W Wawie kolo mnie na swiatlach stanal se 2 albo 3 lata temu zagazowany
    skuter 50-tka.

    Wlasnosc warsztatu ktory montuje instalacje i to byl pewien pokaz
    technologii. Jechac jechal, ale start to mial taki ze wozek dzieciecy by
    go wyprzedzil.

    KJ

  • 7. Data: 2011-05-31 15:17:02
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On May 31, 3:10 pm, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

> [...]
    >
    > Wlasnosc warsztatu ktory montuje instalacje i to byl pewien pokaz
    > technologii. Jechac jechal, ale start to mial taki ze wozek dzieciecy by

    Czego chcieć od 50ccm czterosuwa w dodatku zagazowanego - pewnie
    pożałowali dawki gazu to i nie miał siły ruszyć ;)

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2011-06-01 09:47:08
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-05-31 15:17, Czarek Daniluk pisze:

    > Czego chcieć od 50ccm czterosuwa w dodatku zagazowanego - pewnie
    > pożałowali dawki gazu to i nie miał siły ruszyć ;)

    akurat jeśli chodzi o osiągi na na LPG takie małe silniczki chodzą lepiej niż na
    benzynie.
    Głównie za sprawą kiepskich gaźników montowanych do 50-tek, które muszą mieć
    ograniczaną moc.

  • 9. Data: 2011-06-01 15:47:25
    Temat: Re: Piątkowo -
    Od: " dex_pl" <d...@W...gazeta.pl>

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Co=C5=9B dla fan=C3=B3w dw=C3=B3ch k=C3=B3=C5=82ek i ekologii,
    > zagazowany motocykl :)
    > http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

    W Indiach wszystkie riksze są zasilane CNG - i jakoś sobie radzą w ruchu
    miejskim :) a przejażdzka nimi dostarcza emocji prawie jak szlifierką.