  • 1. Data: 2011-05-27 13:56:17
    Temat: Re: Swist w kabinie hondy civic
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze odpowiedzie na temat objawu w aucie, zcy do netu dorwaly sie same
    debile?

  • 2. Data: 2011-05-27 14:04:16
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > Czy ktos moze odpowiedzie na temat objawu w aucie, zcy do netu dorwaly sie
    > same
    > debile?

    Gościu/Gościuwo... weż się zastanów....
    u mnie świszczy/piszczy czasami też... więc pewnie to to samo.... jakieś 2
    lata temu okazało się,
    że to sprężyny w siedzisku... nie będę nic z tym robił, bo musiałbym
    wymienić sałą tapicerkę - samochód to
    Nissan Patrol SD33,
    u mnie w kabinie też świszczało coś innego, też Honda, okazało się po
    dłuższych obserwacjach, że to wiatrak nawiewu,
    świaszczał tylko na 3 biegu, ale to Concerto... zupełnie inny samochód, inny
    wiatrak, inna naprawa..

    Zastanów się jak ktoś - kto nie siedział w twoim samochodzie, nie wie w
    którym miejscu słychać, nie wie jaki to dźwięk,
    ma cokolwiek napisac i ci doradzić...
    A nawet - jak ktoś ci napisze, że to trzpień trzymający pedał
    hamulca...(jest taki) to co zdecydowanie pujdziesz do
    mechanika i mu karzesz rozbierać to i to... bo ci ktoś na grupie poradził...

    To może być 1000 rzeczy... albo znasz swój samochód - albo nie, ponieważ
    auto nowe to idź do serwisu i niech ci na gwarancji zlikwidują....

    szkoda gadać..
    pozdr.
    gr