  • Data: 2009-06-04 19:00:54
    Temat: Re: pytanie o plyte glowna AsRock
    Od: OMSON <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doxent napisał(a):

    > asrock miał swego czasu dobre płyty (pierwsza seria z i845 na zielonym
    To właśnie te. :)
    > laminacie) ale na mojej złej opinii przeważyła niechlubna seria z i865
    Tych nie posiadamy aż tak wiele w pracy ale osobiście podkręciłem na
    takiej Celerona D 2,4GHz @ 3,6GHz i chodzi już przeszło 2,5 roku w
    takich ustawieniach (oddałem ją siostrzeńcowi) :) Dodam tylko, że wersja
    i865G wypadała dużo gorzej od i865PE, na której podkręciłem tego
    Celerona (mała elastyczność OC, w zasadzie bardzo niewielka).

    Pzdr, OMSON