  • 41. Data: 2010-01-13 16:49:04
    Temat: Re: pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hik316$355$1@news.onet.pl...

    > I żeby przeszkadzał Ci w oglądaniu Twojej ulubionej reklamy? Daj
    > spokój, SMS jest o wiele wygodniejszy. Jak chcesz się dowiedzieć, czy
    > idziesz z kolegą na piwo, to po co dzwonić? Kolega siedzi w pracy, sam
    > jeszcze się nie zastanawiał, czy chce iść, może chce jeszcze kogoś
    > zaprosić, SMS jest konkretny, szybka informacja, nie przeszkadza,
    można
    > odpowiedzieć w wolnej chwili. Zaryzykuję twierdzenie, że SMS jest dla
    > prawdziwych mężczyzn.

    Ciekawe, ale jakze dziecinne :)
    Ja mam inaczej, jade sobie na moto po Warszawie. Kask, grube rekawice.
    Wciskam guzik BT - plumknelo, warkne do mikrofonu w kasku : Andrzej.
    Telefon powtarza : Andrzej, wybiera numer i laczy.
    Halo,
    Male piwko ?
    Latam teraz moturem, zatem Tymbark raczej.
    Ja tez, OK za pol godzinki w Dwa Kola, pasi ?
    OK.
    Biip.

    Nosz kurde mialbym jak jakas nastolatka sie zatrzymywac, zdejmowac kask,
    sciagac rekawice, pisac i potem czekac az sie kumpel gdzies przypadkiem
    zatrzyma i bedzie mu sie chcialo odpisac ?
    Nie, no bez jaj :)

    Pozdrawiam,

  • 42. Data: 2010-01-13 23:18:43
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message

    > To odpisywanie zależy od tego jakie laski rwiesz...
    > Takie po 30tce wybaczą nieodpisywanie...
    > Takie przed 30-tką uznają Cię, ze dziwny jesteś, lub
    > niezainteresowany jak nie odpiszesz na każdego SMSa...
    > I to szybko!
    >
    > Więc w zależności od gustu w panienkach radzę poćwiczyć ;-)

    Gustuję w niepanienkach po 45, więc ćwiczenia pozostawię
    pewnej Pani po 44 w cierpliwości w oczekiwaniu na odpowiedź....
    Odległość ponad 300 km zabezpieczy mnie przed gromami....
    Zwłaszcza, że nie jestem "zainteresowany"...
    Dzieki , Panowie, za wsparcie! Max 5 dziennie :)))
    Feromon

  • 43. Data: 2010-01-14 09:06:06
    Od: Kuba <j...@g...com>

    Do 5 w miesiącu.
    Wolę zadzwonić, mieć od razu odpowiedź nie narażając osoby pytającej na
    koszty (odpowiedź do mnie). Z lenistwa i wygody nawet przy darmowych
    esach postępowałbym tak samo. Esy z pytaniami wymagającymi odpowiedzi
    spuszczam do kosza. Życie jak w Madrycie :-))))

    Kuba

    PS. Z poczty głosowej też nie korzystam bo nie lubię.

  • 44. Data: 2010-01-14 10:07:54
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
    > Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

    hmm
    do puki miałem zwykły telefon to 10-20 miesięcznie,
    ale od kiedy mam WM6,0 klawiature Querty, pełen zesięg internetu w telefonie
    i w zasadzie jak pisze to dopiero potem się decyduje czy to slę mailem czy
    SMS-em
    to okazało się, że wysyłam 300-400 miesięcznie.
    Najwięcej wysyłam takich zbiorczych do paru osob...
    pozdr.
    gr.

  • 45. Data: 2010-01-14 10:09:52
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Karol" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 20-letni mezczyzni tez sa w tym dobrzy, aczkolwiek ten jest cienki:
    > http://www.youtube.com/watch?v=x-65rn6azDo

    > Nowy kierunek ewolucji :-)
    >
    > J.
    >
    > P.S. NTG, ale tez szybkie rece
    > http://www.youtube.com/watch?v=R5epgT1Zldc

    Ciekawe video, ale przez sam fakt, że nie używa T9 bądź klawiatury
    QWERTY nie jest aż taki znowu szybki. W każdej chwili jestem na Xperii
    go przegonić ;)

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 46. Data: 2010-01-14 10:24:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szadzik" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe video, ale przez sam fakt, że nie używa T9 bądź
    > klawiatury QWERTY nie jest aż taki znowu szybki. W każdej chwili
    > jestem na Xperii go przegonić ;)

    On jest cienias, rekord wynosi 45.33s dla mezczyzn i 43.24 dla
    kobiet :-)
    http://www.slashphone.com/113/3046.html

    zauwaz ze uzyto dosc zadkich slow i T9 moze nie pomoc - zle wybory,
    cofanie, ciagla kontrola - na tym sie traci.

    QWERTY to inna bajka, ale nie to bylo celem konkursu.

    J.

  • 47. Data: 2010-01-14 12:55:30
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    J.F. ni au koto ha itsumo tanosii

    > Użytkownik "barum" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:hikkbb$8h2$1@inews.gazeta.pl...

    > To w wersji pozytywnej, bo w negatywnej moze tymi SMS pojsc dalej:
    > - tak dlugo nie odpisywales ze poszedlem do domu, moze jutro,
    > - jutro nie moge, pojutrze,
    > - pojutrze ja nie moge, w sobote ?
    > - w sobote. Ale nie do Karczmy bo tam zle piwo daja.
    > - to gdzie proponujesz
    > - pod podkowa
    > - a gdzie to
    > - ...
    >
    > taniej bylo zadzwonic :-)

    A to już zależy od operatora. Play znowu mi dał 5000 darmowych SMSów. Więc
    co jest tańsze?

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant,
    I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

  • 48. Data: 2010-01-14 13:02:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Feromon" news:hiit91$6vd$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    > Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?
    > Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

    1 z telefonu. Z bramki maksymalnie 3.
    W zeszłym roku 2009 wysłałem 5 smsów.
    W tym ani jednego i obym nie musiał tego robić.

  • 49. Data: 2010-01-14 22:04:57
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    >>> SMS:
    >>> 15:00 - "Browar Karczma 16?"

    > A to już zależy od operatora. Play znowu mi dał 5000 darmowych SMSów. Więc
    > co jest tańsze?

    "Nie odpowiadam na sms'y"

  • 50. Data: 2010-01-15 08:28:14
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>