  • 1. Data: 2013-02-10 21:06:08
    Temat: pytanie 2
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Mam na siebie zarejestrowane 3 samochody, wszystkie mają OC. Kiedyś na
    parkingu żona jednym samochodem zarysowała bok drugiego samochodu.
    Jak w takim przypadku patrzy na to ubezpieczyciel? Auta już dawno pomalowane
    ale ciekawi mnie taka sytuacja? W końcu auto poszkodowane ma przecież
    opłacone OC ale taka sytuacja może powodować ogromne nadużycia. To w
    prawdzie (nawet nie) stłuczka parkingowa ale co w sytuacji jazdy w dwa auta
    na drodze i kolizji między swoimi autami?

  • 2. Data: 2013-02-10 21:11:55
    Temat: Re: pytanie 2
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-10 21:06, frank drebin pisze:
> [...]
    > To w prawdzie (nawet nie) stłuczka parkingowa ale co w sytuacji jazdy w
    > dwa auta na drodze i kolizji między swoimi autami?

    jesli wlasciciel jest jeden to
    z ac bierzesz kase
    z oc odmowa wyplaty

    tak bylo do niedawna. moze cos sie zmienilo.

  • 3. Data: 2013-02-10 21:46:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > To w prawdzie (nawet nie) stłuczka parkingowa ale co w sytuacji jazdy w
    > dwa auta na drodze i kolizji między swoimi autami?

    było niedawno
    "niedasie" :)
    ze swojego OC nie możesz naprawić szkód na swoim mieniu. tak samo jak
    złamieszn ogę na swoich śliskich schodach :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2013-02-10 22:24:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-10 21:46, glang pisze:
    > tak samo jak złamieszn ogę na swoich śliskich schodach

    NNW wtedy będzie działać :P

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-02-10 22:27:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Mam na siebie zarejestrowane 3 samochody, wszystkie mają OC. Kiedyś na
    > parkingu żona jednym samochodem zarysowała bok drugiego samochodu.
    > Jak w takim przypadku patrzy na to ubezpieczyciel?

    Bardzo miło.
    Nie ma szkody podlegającej odpowiedzialności cywilnej, nie ma odszkodowania.
    Bo sam sobie takiej szkody nie możesz wyrządzić.

  • 6. Data: 2013-02-10 23:21:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Lut, 22:27, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Bardzo miło.
    > Nie ma szkody podlegającej odpowiedzialności cywilnej, nie ma odszkodowania.
    > Bo sam sobie takiej szkody nie możesz wyrządzić.

    To dlaczego pytają przy ubezpieczeniu czy ktoś jeszcze będzie
    użytkował ten samochód, ile ma lat i czy ma prawko? :>
    Skoro dopuszcza się, że inne osoby mogą jeździć samochodami
    ubezpieczonego, to dlaczego nie mogłoby dojść do kolizji między nimi?

    L.

  • 7. Data: 2013-02-11 00:23:57
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-02-10 23:21, Lisciasty pisze:

    > To dlaczego pytają przy ubezpieczeniu czy ktoś jeszcze będzie
    > użytkował ten samochód, ile ma lat i czy ma prawko? :>
    Inna ocena ryzyka przez ubezpieczyciela.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 8. Data: 2013-02-11 17:58:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Lut, 00:23, R2r <b...@a...pl> wrote:
    > Inna ocena ryzyka przez ubezpieczyciela.

    No dobrze. Firma transportowa ma 100 tirów, każdy ma AC i OC. Traf
    chciał że przy wjeździe do bazy (na drodze publicznej) jeden kierowca
    wymusił pierwszeństwo na drugim, w efekcie czego 2 tiry idą do
    kasacji. Co się dzieje z ubezpieczeniem? Dostają kasę czy firma
    wpuszcza sobie w koszta te skasowane tiry? :>

    L.

  • 9. Data: 2013-02-11 18:01:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    2000yqy.googlegroups.com...

    > To dlaczego pytają przy ubezpieczeniu czy ktoś jeszcze będzie
    > użytkował ten samochód, ile ma lat i czy ma prawko? :>

    Żeby ocenić ryzyko.

    > Skoro dopuszcza się, że inne osoby mogą jeździć samochodami
    > ubezpieczonego, to dlaczego nie mogłoby dojść do kolizji między nimi?

    Ubezpieczony jest samochód, a nie kierowca.

  • 10. Data: 2013-02-11 18:02:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]
    > kasacji. Co się dzieje z ubezpieczeniem? Dostają kasę czy firma
    > wpuszcza sobie w koszta te skasowane tiry? :>

    Zależy od AC które mieli.